تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 14:50
کد خبر : 7610

پیشتازی هلال احمر در واردات واکسن

پیشتازی هلال احمر در واردات واکسن

در شبانه‌روزی که آمار ۳۶۸۹ نفری جانباختگان هندی از زمان شروع کرونا به بالاترین میزان ثبت شده یک کشور رسید، ۳۹۴ نفر از هموطنانمان هم جانشان را از دست دادند.   در این میان ایسپا نتایج نظرسنجی یا به عبارت بهتر بررسی خوداظهاری خانوارهای ایرانی را منتشر کرده که بر اساس آن ۱۵.۹ مردم می‌گویند

در شبانه‌روزی که آمار ۳۶۸۹ نفری جانباختگان هندی از زمان شروع کرونا به بالاترین میزان ثبت شده یک کشور رسید، ۳۹۴ نفر از هموطنانمان هم جانشان را از دست دادند.

 

در این میان ایسپا نتایج نظرسنجی یا به عبارت بهتر بررسی خوداظهاری خانوارهای ایرانی را منتشر کرده که بر اساس آن ۱۵.۹ مردم می‌گویند کرونا گرفته‌اند.

 

در تازه‌ترین اظهارات سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، وی از انباشتگی بیمارستان‌ها خبر داده و گفته هنوز حدود ۴۰ درصد مردم ماسک نمی زنند.

 

وزیر بهداشت هم اظهار داشته در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی که از امروز شروع می‌شود از ظرفیت‌های بسیج برای بیماریابی خانه به خانه و نیز مراقبت از مبتلایان و واکسیناسیون استفاده خواهیم کرد.

 

به گزارش ایران مامن، مهمترین خبر امروز واردات یک میلیون دوز واکسن چینی از سوی هلال احمر است که این نهاد را در راس واردکنندگان واکسن قرار می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات