تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 17:23
کد خبر : 7674

کرونا و جهش ایرانی

کرونا و جهش ایرانی

بنابر اعلام معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به قله خیز چهارم بیماری رسیده‌ایم، اما وقتی که زنجیره انتقال ویروس گسترش می‌یابد نباید از جهش ویروس غافل شد.   نادر توکلی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد: میزان سرایت ویروس انگلیسی به شدت بالا، اما میزان فوتی آن کمتر بود. قبلاً میزان مرگ

بنابر اعلام معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به قله خیز چهارم بیماری رسیده‌ایم، اما وقتی که زنجیره انتقال ویروس گسترش می‌یابد نباید از جهش ویروس غافل شد.

 

نادر توکلی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد: میزان سرایت ویروس انگلیسی به شدت بالا، اما میزان فوتی آن کمتر بود. قبلاً میزان مرگ و میر با ویروس ووهان بالای ۱۰ درصد بود الان زیر ۵ درصد است .

 

در حالی که بسیاری نگران ورود کرونای هندی، شدت آن و ناکارآمدی واکسن و داروهای موجود مقابل آن هستند، رکسانا مصلحی، پروفسور اپیدمیولوژیست ژنتیکی در دانشگاه ایالتی نیویورک   (SUNY)در گفت وگو با رسانه ها عنوان داشته هیچ شکی ندارم که جهش ایرانی به وجود آمده است، در همه کشورها جهش به وجود آمده چرا این اتفاق در ایران رخ ندهد؟ حتی ممکن است که این جهش در یک منطقه جغرافیایی خاصی از ایران یا اکثر جامعه غالب شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات