تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 11:42
کد خبر : 7783

شروع ثبت‌نام‌های فله‌ای

شروع ثبت‌نام‌های فله‌ای

*با آغاز نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری بسیاری از تصاویر وایرال شده از وزارت کشور مخابره می شود؛ از دختر موتورسوار نامزد ریاست جمهوری تا فارغ التحصیل علوم سیاسی که از ۱۵سالگی تاکنون به عشق ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.   *سخنان دیروز رئیس قوه قضاییه که گفته با مردانی که با قلدری از

*با آغاز نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری بسیاری از تصاویر وایرال شده از وزارت کشور مخابره می شود؛ از دختر موتورسوار نامزد ریاست جمهوری تا فارغ التحصیل علوم سیاسی که از ۱۵سالگی تاکنون به عشق ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.

 

*سخنان دیروز رئیس قوه قضاییه که گفته با مردانی که با قلدری از دادن مهریه شانه خالی می‌کنند برخورد خواهد شد، طی شبانه روز گذشته مورد توجه بسیاری از رسانه ها و کاربران قرار گرفت.

 

*گزارش تحقیق و تفحص شورای شهر تهران درباره پرونده تخلفات دوره مدیریتی قبلی سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. حامیان قالیباف می گویند گشودن این پرونده در این مقطع با اهداف انتخاباتی صورت گرفته است.

 

*رونمایی از مجسمه مرحوم هاشمی رفسنجانی که وی را در قامت فرماندهی در جبهه جنگ نشان می‌دهد بازتاب ویژه‌ای در فضای مجازی داشته است. برخی این مجسمه را بدشکل خوانده‌اند و گروهی نسبت به جایگاهی که این مجسمه در فرماندهی جنگ دارد مباحثی را مطرح کرده اند.

 

*التهابات فلسطین اشغالی نیز واکنش‌های مختلف فعالان مجازی را در پی داشته است. دستگیری فلسطینیان و وقوع انفجارهای مکرر در قدس از جمله بحث‌های داغ مربوط به این موضوع است.

 

*درگیری‌های کربلا همچنان ادامه دارد و گفته می شود پلیس برای متفرق کردن آشوبگران اقدام به تیراندازی کرده است. روز گذشته برخی از افراد دیوار خارجی کنسولگری ایران در کربلا را آتش زده بودند.

 

*مدیر اجرایی طرح واکسن کوو ایران برکت خبر داد خط اول تولید صنعتی واکسن ایرانی کرونا با ظرفیت سه میلیون دوز در ماه آماده شده و آماده بهره‌برداری است.

 

*پنتاگون خبر داد که ناو آمریکایی برای دور کردن قایق‌های ایران ۳۰ گلوله اخطار شلیک کرده است. سیزده قایق‌ تندروی ایران تا حدود ۱۴۰ متر به شش کشتی نیروی دریایی آمریکا در تنگه هرمز نزدیک شدند.

 

*تورم سالانه در پایان شش ماه اول امسال کمتر از ۴۳ درصد نخواهد بود. پژوهشکده مرکز آمار ایران در گزارشی از ۳ سناریو برای نرخ تورم در نیمه نخست سال جاری خبر داد. نرخ تورم سالانه در هیچ کدام از این سناریو‌ها در هیچ کدام از ماه‌های نیمه نخست امسال کمتر از ۴۰ درصد نیست.

 

*شوخی با نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه افطار تلویزیون در فضای مجازی پربازتاب شده و شباهت زیاد وی و فرزندش مورد تعجب بسیاری قرار گرفته است.

 

*عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد مدعی شده وی واکسن آمریکایی فایزر زده و ۳۰ میلیون تومان هزینه آوردن این واکسن از امارات شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات