تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 22:20
کد خبر : 7919

۲ خبر مثبت و ۲ خبر منفی بورس

۲ خبر مثبت و ۲ خبر منفی بورس

شاخص کل بازار سرمایه امروز هم مثل دیروز افت (۱.۱۹ درصد) داشت و روی رقم یک میلیون و ۱۷۴ هزار واحد جای گرفت.   در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز یکشنبه ۳۸ درصد کاهش یافت و در رقم ۱۴۵ میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز ۰.۳ درصد افزایش یافت

شاخص کل بازار سرمایه امروز هم مثل دیروز افت (۱.۱۹ درصد) داشت و روی رقم یک میلیون و ۱۷۴ هزار واحد جای گرفت.

 

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز یکشنبه ۳۸ درصد کاهش یافت و در رقم ۱۴۵ میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز ۰.۳ درصد افزایش یافت و ۳ هزار و ۳۹۴ میلیارد تومان شد.

 

عباسعلی حقانی نسب، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به آسیب تخریب‌های انتخاباتی بر اعتماد سرمایه‌گذاران اخبار مثبت و منفی بورس را چنین دسته‌بندی کرد: خبر مثبت اول این است که اطلاعات شرکت‌ها به زودی منتشر می‌شود و شرکت‌ها سودهای خیلی خوبی داشته‌اند. خبر مثبت دیگر برگشت در بازار رمزارز است و ممکن است ریسکی به وجود بیاورد که افرادی که در بازار رمزارز فعال بودند به بازار سرمایه بیایند.

 

این کارشناس بورس تزریق ۵۰ میلیون دلاری بانک مرکزی را دارای تاثیرات اندک دانسته و می‌گوید: خبر منفی هم بحث ۳ میلیون میلیارد تومانی است که در بازار پول حبس و احتکار شده و می‌توانست به سمت بازار سرمایه هدایت شود. در آن صورت هم دولت کسری بودجه خود را تامین می‌کرد و هم بازار سرمایه نقدینگی لازم را بدست می‌آورد، اما تصویب نشد. خبر دیگر هم این است که اقدامات بانک مرکزی با توجه به مذاکرات، دال بر این نیست که نرخ بهره پایین بیاید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات