تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 14:33
کد خبر : 8040

بی‌نظمی واکسیناسیون

بی‌نظمی واکسیناسیون

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در تازه‌ترین اظهاراتش از احتمال ممنوعیت سفر در تعطیلات ۱۴ و ۱۵خرداد و استفاده از صندوق‌های سیار رای‌گیری برای بیماران کرونایی خبر داد و گفت: هر چند سیر اپیدمی در ۲۸ استان نزولی است اما ممکن است دچار خیز پنجم کرونا شویم.   به گفته علیرضا رئیسی، بروز و شیوع

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در تازه‌ترین اظهاراتش از احتمال ممنوعیت سفر در تعطیلات ۱۴ و ۱۵خرداد و استفاده از صندوق‌های سیار رای‌گیری برای بیماران کرونایی خبر داد و گفت: هر چند سیر اپیدمی در ۲۸ استان نزولی است اما ممکن است دچار خیز پنجم کرونا شویم.

 

به گفته علیرضا رئیسی، بروز و شیوع کرونای هندی در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر باعث توقف سیر نزولی کرونا در این مناطق شده است.

 

مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد کرونا هم در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشته کسانی که واکسن کرونا دریافت می‌کنند ناقل نیستند و نیازی به قرنطینه آن ها نیست.

 

در همین حال تصاویر و فیلم‌هایی از بی‌نظمی و ازدحام در مراکز واکسیناسیون از جمله حسینیه ارشاد و ایران مال در فضای مجازی انتشار یافته که وضعیتی کاملا متفاوت از مراکز خودرویی واکسیناسیون را به تصویر می‌کشد.

 

 

علاوه بر این، رسانه‌ها از کشف گونه سگی کرونا، استفاده دولت تایلند از سگ‌های کرونایاب و نتیجه تحقیقات دانشمندان آمریکایی خبر داده‌اند که می‌گویند کرونا در آینده به شکل بیماری سرماخوردگی ساده درخواهد آمد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات