تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 16:40
کد خبر : 8143

از انتخابات ایران تا سوریه

از انتخابات ایران تا سوریه

*سیدابراهیم رئیسی بعد از رفتن به بازار تهران به سراغ اتاق بازرگانی و بیمارستان میلاد رفت و همچنین اظهار داشت هزینه‌های درمان قابل نصف شدن است و سالی یک میلیون شغل ایجاد می‌کند. همچنین مصاحبه‌ خبرنگار صداوسیما با رئیسی که او را متصدی «دولت آینده» دانسته در فضای مجازی وایرال شده است.   *ماجرای تحصیل

*سیدابراهیم رئیسی بعد از رفتن به بازار تهران به سراغ اتاق بازرگانی و بیمارستان میلاد رفت و همچنین اظهار داشت هزینه‌های درمان قابل نصف شدن است و سالی یک میلیون شغل ایجاد می‌کند. همچنین مصاحبه‌ خبرنگار صداوسیما با رئیسی که او را متصدی «دولت آینده» دانسته در فضای مجازی وایرال شده است.

 

*ماجرای تحصیل دختر علیرضا زاکانی و تولد نوه او در سوئیس از موضوعات مورد توجه مجازی‌ها است. رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته حتما به زاکانی رای بدهید که با نمرات زیر ۱۰ دبیرستان، سه ترم مشروطی دانشگاه و … دخترش بچه‌اش را در گرانترین کشور جهان به دنیا آورده و راه ترقی را بلد است.

 

*پس از وعده یارانه ۴۵۰ هزار تومانی محسن رضایی و ادعای التماس آمریکایی‌ها برای رفع تحریم در صورت ریاست‌جمهوری زاکانی، رفع چهارماه  ریشه‌های تورم در دولت مهرعلیزاده و … وزیر ارشاد توئیت زد قرار بود نامزدها برنامه ارائه کنند نه وعده. سخنگوی دولت هم بازگشت به سیاست رفاهی صدقه‌ای را پیش‌بینی کرده است.

 

*در حالی که انتقادات اصلاح‌طلبان به شورای نگهبان ادامه دارد و برخی خواستار کناره‌گیری همتی و مهرعلیزاده شده اند، امام جمعه مشهد اظهار داشته این شورا مسئول مصلحت‌سنجی در کشور نیست.

 

*عبدالرضا مصری نایب رئیس جدید مجلس در برنامه‌ای عنوان داشته انتخابات پرشور الزاما به معنای انتخاب درست نیست. مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران هم اظهار داشته ردصلاحیت شدگان خود را اصلاح کنند. نظام شما را تحمل و بعد جمعتان می‌کند.

 

*ایسپا در تازه‌ترین نظرسنجی گفته ۳۷.۷درصد مردم قطعا در انتخابات شرکت می‌کنند که در این میان نیمی گفته اند نمی‌دانند به چه کسی رای می‌دهند.

 

*در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد با ۹۵ درصد آرا پیروز شد؛ رخدادی که باعث شد کنایه‌های زیادی متوجه این انتخابات شود. تصویری از نوشتن رای و انداختن آن در صندوق به نام اسد در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌چرخد.

 

*برگزاری نشست اعضای برجام منهای ایران با هیات آمریکایی در وین بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

 

*در شبانه روز گذشته تصاویر مختلفی از سیلاب و حوادث طبیعی در شهرهایی چون اسفراین و اهر در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

 

*افزایش سه‌برابری صفحات غیرمجاز روانشناسی و شناسایی ۳۵۰۰ پیج در فضای مجازی از اخباری بود که طی ۲۴ساعت اخیر منتشر شد.

 

*فیسبوک اعلام کرده کامنت‌های کاربران درباره دست‌ساز بودن کووید۱۹ را که مسدود کرده بود باز کرده است.

 

*به گزارش ایران مامن، دفن بابک خرمدین در قطعه هنرمندان، رونمایی از پستچی‌های پرنده وزارت ارتباطات در کیش، فروش پیکان محمدرضا پهلوی در رومانی به قیمت ۹۵هزار یورو، شکایت ۱۷ نفر از زندانیان اوین و رجایی شهر از «وضعیت انفرادی»  و واکنش پلیس به پیج یه تبعه چینی که مدعی رابطه با دختران ایرانی شده از دیگر موضوعات مهم مورد توجه رسانه و مجازی ها است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات