تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1400 - 19:09
کد خبر : 8283

دوربین مخفی تبلیغاتی با پول بیت‌المال؟

دوربین مخفی تبلیغاتی با پول بیت‌المال؟

*در شرایطی که بسیاری منتظرند تا شورای نگهبان بیانیه خود را پس از درخواست رهبری برای جبران جفا در عدم احراز صلاحیت‌ها اعلام دارد، صداوسیما اعلام کرده در صورت تغییر نظر این شورا برنامه مناظرات انتخاباتی را تغییر خواهد داد.   *موضوع احتمال تغییر ترکیب نامزدها پیش از سخنرانی امروز رهبری از جنبه‌ای دیگر هم

*در شرایطی که بسیاری منتظرند تا شورای نگهبان بیانیه خود را پس از درخواست رهبری برای جبران جفا در عدم احراز صلاحیت‌ها اعلام دارد، صداوسیما اعلام کرده در صورت تغییر نظر این شورا برنامه مناظرات انتخاباتی را تغییر خواهد داد.

 

*موضوع احتمال تغییر ترکیب نامزدها پیش از سخنرانی امروز رهبری از جنبه‌ای دیگر هم مورد توجه قرار گرفت؛ جایی که آیت الله مدرسی عضو شورای نگهبان اظهار داشت: اگر هر نامزدی که تایید صلاحیت شده است تا انتخابات اظهارنظری را بیان کند که خلاف باشد در مورد این فرد ممکن است نظر شورای نگهبان عوض شود.

 

*در شبانه‌روز گذشته دوربین مخفی خبرنگاری که گفته می‌شود برای خبرگزاری فارس کار می‌کند مورد توجه قرار گرفت. خبرنگار می‌گوید از شبکه بی بی سی است و در خیابان از مردم می‌خواهد بگویند به هر کسی رای می‌دهم جز رئیسی؛  منتقدان گفته‌اند این خبرگزاری در حالی با منابع بیت‌المال‌ از رئیس قوه قضاییه آشکارا حمایت می‌کند که چند روز پیش بخاطر انتشار لیست تاییدصلاحیت‌شده ها با شکایت مواجه شد.

 

*علیرضا زاکانی راهکاری برای کاهش سن ازدواج ارائه داد. این نامزد ریاست جمهوری توئیت کرد میانگین سن ازدواج و اشتغال مردان ۳۰ و ۳۳ سال است، اگر بخواهیم سن ازدواج کم شود، باید سن اشتغال کاهش یابد.

 

*قسمتی دیگر از فیلم انتخاباتی قاضی زاده هاشمی دستمایه طنز و شوخی کاربران فضای مجازی قرار گرفته است؛ جایی که این جراح نامزد انتخابات نگران بیماری «شادی ایرانی» و تشخیص «دکتر سوهانی» (بر وزن دکتر روحانی) است.

 

*تعلیق و باز شدن دوباره حساب کاربری عبدالناصر همتی در توئیتر در فضای مجازی بازتاب خاصی داشت. برخی از نزدیکان رئیسی عنوان کردند کسانی چون جهرمی و آشنا در برقراری دوباره این حساب کاربری دست داشتند و این موضوع را یک تاکتیک انتخاباتی عنوان کردند. همتی پیشتر درتوئیتی انتقادی گفته بود حالا که رئیسی وارد توئیتر شده است اقدام به برداشتن فیلترینگ کند.

 

*رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار اظهار داشته آنچه را شورای نگهبان تصویب می‌کند، لازم‌الرعایه است. همچنین جواد مجتهدشبستری عضو مجلس خبرگان رهبری نیز شرکت نکردن در انتخابات را گناهی نابخشودنی عنوان کرده است.

 

*انتقادها به اظهارات امام جمعه اصفهان که گفته انتخابات سوریه باید برای ما الگو باشد ادامه دارد.

 

*در حالی که هنوز تصاویر آتش‌نشان‌های خسته از اطفای حریق پالایشگاه تهران در شبکه‌های مجازی پربازدید است، حوادثی چون آتش‌سوزی در بیمارستانی در یوسف آباد تهران خبرساز شد.تآ

 

*گزارش دیروز جواد خیابانی در بازی ایران- هنگ‌کنگ و تمجید مکرر او از سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی انتقادات زیادی به دنبال داشت. برخی عنوان کردند که برق اتاق خیابانی را قطع کنید تا دیگر شاهد چنین گزارشاتی نباشیم.

 

*طرفداران علی انصاریان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که چندماه پیش بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، برای بررسی دقیق‌تر علت مرگ او ۲۵ هزار امضا جمع کرده‌اند.

 

*یک گله فیل سرگردان در جنوب غربی چین که از یک حفاظتگاه طبیعی خارج شده‌اند، پس از تخریب مزارع و خانه‌ها در چند روستا اکنون به حاشیه شهر هفت میلیون نفری کونمینگ رسیده‌اند. مقام‌های چینی از مردم این ناحیه خواسته‌اند از نزدیک شدن و خیره شدن به فیل‌ها یا غذا دادن به آن‌ها خودداری کنند و تا حد امکان در خانه بمانند.

 

*شعار یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس الجزایر در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشته است. وی عنوان کرده زندگیِ شما که تغییر نمی کند، لااقل رأی دهید تا زندگی من تغییر کند.

 

*به گزارش ایران مامن، ادعای عجیب مجری برنامه خندوانه مبنی بر داشتن ۶۰ میلیون مخاطب، خفت‌گیری از یک عکاس خبری، افت مجدد بیت کوین، انتشار اولین ویدئو از لحظه تقدیر بابک خرمدین از پدر و مادرش در یک اکران خصوصی و رانندگی و تصادف دو خواهر ۹ و۴ ساله در کالیفرنیای آمریکا از دیگر موضوعات توجه مجازی‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات