تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 14:48
کد خبر : 8652

صدای پای پیک پنجم

صدای پای پیک پنجم

در نخستین روز تابستان ۱۴۰۰، برخی رسانه‌ها از احتمال پیک پنجم کرونا سخن می‌گویند. بر اساس جدول جدید رنگ‌بندی کرونا همچنان اوضاع استان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر بحرانی است.   علاوه بر این از استان‌ها خبر می‌رسد که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل ملموسی کاهش یافته است. از جمله فرمانده قرارگاه

در نخستین روز تابستان ۱۴۰۰، برخی رسانه‌ها از احتمال پیک پنجم کرونا سخن می‌گویند. بر اساس جدول جدید رنگ‌بندی کرونا همچنان اوضاع استان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر بحرانی است.

 

علاوه بر این از استان‌ها خبر می‌رسد که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل ملموسی کاهش یافته است. از جمله فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان به ایرنا گفته است: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت کاهش پیدا کرده و مردم دچار عادی انگاری شده‌اند.

 

 

به گزارش تسنیم، تغییر معنادار آمارها به‌خصوص رشد ۱۱۳.۶ درصدی شاخص ابتلا در ایران نسبت به ۱۴۰۰.۰۳.۱۷ نشان می‌دهد که احتمالاً در هفته آینده باید منتظر رکوردهای تازه‌ای در اولین ماه تابستان ۱۴۰۰ از ویروس منحوس باشیم.

 

در زمینه تامین واکسن هم در تازه‌ترین خبر وزیر نیرو اعلام داشته از منابع ارزی موجود در بانک تجارت عراق، ۱۱۵ میلیون فرانک سوئیس برای دریافت ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس واریز شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات