تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400 - 16:52
کد خبر : 8940

نسل‌کشی کانادایی در ژانر کودک‌کشی

نسل‌کشی کانادایی در ژانر کودک‌کشی

در ادامه کاوش مدرسه بومیان در کانادا، ۱۸۲ گور بی‌نشان دیگر کشف شد. گورهای دسته‌جمعی نشانه‌ قوی از نسل‌کشی است اما ماجرا وقتی بیشتر تراژیک می‌شود که این گورها برای کودکان بی‌نوا باشد. درواقع قاتلان با هدف صرف نسل‌کشی سعی کردند ریشه را بزنند.     پیشتر در این کشور دو گور دسته جمعی شامل

در ادامه کاوش مدرسه بومیان در کانادا، ۱۸۲ گور بی‌نشان دیگر کشف شد. گورهای دسته‌جمعی نشانه‌ قوی از نسل‌کشی است اما ماجرا وقتی بیشتر تراژیک می‌شود که این گورها برای کودکان بی‌نوا باشد. درواقع قاتلان با هدف صرف نسل‌کشی سعی کردند ریشه را بزنند.

 

 

پیشتر در این کشور دو گور دسته جمعی شامل ۲۱۵ جسد در محوطه مدرسه شبانه‌روزی کودکان بومی «کملوپس» در استان «بریتیش کلمبیا» و همچنین گور دیگری در استان «ساسکاچوان» کانادا کشف شد که این موضوع واکنش‎های بسیاری را به دنبال داشت.

 

جالب اینجا است در کشورهایی که خود را متمدن و مدعی حقوق بشر می‌دانند این‌گونه فجایع رخ داده است. اگر در کشوری مانند ایران چنین گورهای دسته‌جمعی کشف می‌شد قطعا دستگاه‌های بوقچی غربی برای تخریب به شدت به سر و صدا در می‌آمدند. این درحالی است که در کشوری مانند ایران وقتی زمین را حفر می‌کنند، آثار باستانی کشف می‌شود که نشانی از تمدن سلسله‌های کهن است اما در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا و … که پیشینه تاریخی چندانی ندارد وقتی زمین حفر می‌شود گور دسته جمعی کودکان بومی و سرخ پوست یافت می‌شود!

 

گفته می‌شود تا چند دهه پیش در کشوری مانند استرالیا به طور رسمی فرمان شکار انسان داده می‌شد تا «اصالت» نسل حاضر در این کشور حفظ شود. این سوای از فجایعی است که استعمار در کشورهای آفریقایی رقم زده است.

 

 

پس از پیدا شدن سه گور دسته‌جمعی از کودکان بومی کانادا طی یک ماه، معترضان به استعمار مجسمه ملکه انگلیس در این کشور را سرنگون کردند. همچنین پس از کشف سومین گور دسته‌جمعی کودکان، دو کلیسای دیگر کاتولیک‌ به آتش کشیده شد.

 

 

۱۳۶ مدرسه اقامتی دیگر در انتظار کاوشند که این احتمال کشف تعداد بیشتری از اجساد را افزایش می‌دهد و با توجه به یافته‌های اخیر بسیاری بر این باورند که این فاجعه بیشتر رخ عیان خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات