تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 23:16
کد خبر : 9633

حوادث مشکوک در آب‌های جنوبی ایران

حوادث مشکوک در آب‌های جنوبی ایران

*مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی امروز برگزار شد و به دنبال آن حسن روحانی دفتر رئیس جمهوری را به جانشین خود تحویل داد.   *در ادامه هم‌نوایی کشورهای غربی و ناتو با تل‌آویو در ماجرای حمله پهپادی به کشتی اسرائیلی در دریای عمان، رسانه‌ها از بروز یک حادثه دریایی در نزدیکی بندر الفجیره

*مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی امروز برگزار شد و به دنبال آن حسن روحانی دفتر رئیس جمهوری را به جانشین خود تحویل داد.

 

*در ادامه هم‌نوایی کشورهای غربی و ناتو با تل‌آویو در ماجرای حمله پهپادی به کشتی اسرائیلی در دریای عمان، رسانه‌ها از بروز یک حادثه دریایی در نزدیکی بندر الفجیره امارات خبر دادند.

 

*در ادامه، آسوشیتدپرس گزارش داد دست کم چهار کشتی در سواحل امارات هشدار داده‌اند که کنترل هدایتشان را از دست داده اند.

 

*در این میان، برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند نیروهای نظامی ایران یا وابسته به ایران کنترل کشتی «آسفالت پرینسس» را به دست گرفته‌اند.

 

 

*سخنگوی وزارت خارجه اخبار منتشر شده پیرامون حوادث امنیتی پی در پی در آب های خلیج فارس و دریای عمان را کاملا مشکوک دانست و درباره هرگونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد.

 

*وزیر امور خارجه آمریکا اعلام داشت اسرائیل در پاسخ به حمله اخیر پهپادی ایران آزاد است و این حادثه ارتباطی با مذاکرات هسته‌ای ندارد.

 

*بنابر اعلام «نور نیوز» نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی و پول‌های بلوکه شده از دستور کار خارج شده است.

 

*وزیر کشور درباره درخواست تعطیلی ۲هفته‌ای برای کنترل کرونا اظهار داشت این موضوع نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

 

*بنابر اعلام فرماندار فیروزآباد فارس ۳نفر از عشایر هنگام خاموش کردن آتش منطقه هایقر جان خود را از دست دادند. همچنین، سیلاب در آوج قزوین ۳ قربانی و ۲ مفقود برجای گذاشت.

 

*تنش‌های آبی در استان‌هایی نظیر سیستان و بلوچستان و خوزستان باعث شد تا برخی رسانه‌ها روی پدیده کولبری آب توسط زنان و کودکان تمرکز کنند.

 

*پس از انتشار خبر صدور حکم معاون اولی مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، این خبر تکذیب شد.

 

*رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران اعلام کرد برای هر تهرانی یک قبر رایگان در نظر گرفته شده اما هزینه ۵۰۰هزار تومانی کفن و دفن را باید پرداخت کنند.

 

*تیراندازی در ایستگاه متروی پنتاگون باعث تعطیلی موقت ساختمان وزارت دفاع آمریکا شد.

 

*به گزارش ایران مامن، عذرخواهی رئیس شورای شهر پایتخت از مردم تهران بخاطر کاستی‌ها، اعلام بدهی ۶۶هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران، انفجار در نزدیکی محل اقامت وزیر دفاع افغانستان و حمله مجدد به فرودگاه کابل، نصف شدن ثروت ۱۵۲ میلیارد دلاری بیل گیتس بخاطر طلاق از دیگر اخبار شبانه‌روز اخیر بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات