تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 22:12
کد خبر : 6128

سوپراستار عصبانی

سوپراستار عصبانی

«شهاب حسینی» از نابازیگری محض در «پلیس جوان» تا «قباد» سریال شهرزاد راه شهرت و محبوبیت را قدم قدم طی کرد و حتی به جایزه جهانی کَن هم رسید.   بعد از جایزه بین‌المللی فیلم «فروشنده»، ابن بازیگر مود تازه‌ای در مواجهه با مخاطبان و هم‌صنفی‌هایش در پیش گرفته است. حسینی سال ۹۵ و همزمان

«شهاب حسینی» از نابازیگری محض در «پلیس جوان» تا «قباد» سریال شهرزاد راه شهرت و محبوبیت را قدم قدم طی کرد و حتی به جایزه جهانی کَن هم رسید.

 

بعد از جایزه بین‌المللی فیلم «فروشنده»، ابن بازیگر مود تازه‌ای در مواجهه با مخاطبان و هم‌صنفی‌هایش در پیش گرفته است.

حسینی سال ۹۵ و همزمان با تقدیم جایزه‌اش به آستان امام زمان که او را پیش ارزشی‌ها عزیز کرد برای حضور در نقش قباد هم نزد عموم طرفداران سینمای خانگی محبوبیت چشمگیری به دست آورد.

 

به گزارش ایران مامن، این بازیگر حالا بیشتر چهره‌ای خشمگین به خود گرفته است. از جشنواره فجر ۹۸ که با رگ گردن بیرون زده، «مسعود کیمیایی» را بخاطر تحریم جشنواره هدف گرفت تا اخیرا که به دلیل افزایش انتقادها از واکسن کرونا زدنش در آمریکا با ماسک مارک «علف» از اینستاگرام قهر کرد.

البته تجربه بازیگرانی مثل «پرویز پرستویی» که سال ۹۱ رسانه‌ها از خداحافظی او خبر دادند نشان می‌دهد که غمزه این طیف مثل سیاسیون کم نیست؛ غمزه‌ای که برای شهاب حسینی آمیخته با نوعی عصبانیت و خودبزرگ‌پنداری به نظر می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات