تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 23:48
کد خبر : 11315

زنانی که می‌شود کارآگاه شوند اما نمی‌توانند موتورسوار شوند

زنانی که می‌شود کارآگاه شوند اما نمی‌توانند موتورسوار شوند

* کاهش سرعت اینترنت کانون توجه میلیون‌ها ایرانی است. به گزارش روزنامه «جمهوری اسلامی» این کاهش در عملکرد گوگل کاملا مشخص است و وعده رئیسی این نبود.   * اظهارات نمایندگان و چهره‌های طرفدار «طرح صیانت»، انتقادات زیادی به دنبال داشته است؛ از نماینده چابهار تا مشاور سابق وزیر کشور که طرفداران این طرح را

* کاهش سرعت اینترنت کانون توجه میلیون‌ها ایرانی است. به گزارش روزنامه «جمهوری اسلامی» این کاهش در عملکرد گوگل کاملا مشخص است و وعده رئیسی این نبود.

 

* اظهارات نمایندگان و چهره‌های طرفدار «طرح صیانت»، انتقادات زیادی به دنبال داشته است؛ از نماینده چابهار تا مشاور سابق وزیر کشور که طرفداران این طرح را به بازی با روان مردم و تلخ کردن ذائقه‌شان متهم کرده‌اند.

 

* «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر سابق ارتباطات در پرونده «استنکاف از دستور قضایی» و «استنکاف از اجرای اوامر حکومتی مقامات قانونی» تنها با قرار تامین کیفری آزاد شده است به این معنا که حکم وی بخاطر خودداری از محدودیت شبکه‌های اجتماعی و پهنای باند اینترنت به اجرا درآمده است.

 

* به گفته رئیس دیوان محاسبات، فقط پنج درصد معوقات مالیاتی سال ۹۹ وصول شده و قانون مالیات بر خانه‌ها و خودروهای لاکچری پارسال اصلا اجرا نشده است.

 

* «مهدی غضنفری» وزیر صمت احمدی نژاد به ریاست صندوق توسعه ملی رسید.

 

* «علی لاریجانی» پرونده قرارداد ۲۵ ساله با چین را تحویل معاون اول دولت داد.

 

* بر اساس حکم وزیر اقتصاد، «مجید عشقی» جانشین «محمدعلی دهقان دهنوی» برای ریاست سازمان بورس شد.

 

* «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا خراسان به استانداری خراسان رضوی انتخاب شد.

 

* به گفته رئیس پلیس آگاهی، قصد داریم افسران زن را در حوزه کشف جرایم بانوان وارد چرخه کارآگاهی کنیم.

 

* بنا بر اعلام رئیس پلیس راهور، برای صدور گواهینامه موتورسواری برای زنان منع قانونی وجود دارد اما امکان اصلاح آن نیز موجود است.

 

* به دنبال گزارش روزنامه «شرق» درباره شلیک از پشت به زنان اصفهانی، دادگستری اصفهان اعلام کرد تیراندازی به سه زن با تفنگ ساچمه‌ای از سوی یک مرد معتاد به مخدرهای صنعتی صورت گرفته و این فرد به قید وثیقه آزاد است.

 

* سخنگوی قوه قضاییه علت فوت «شاهین ناصری» شاهد پرونده «نوید افکاری» را مسمومیت دارویی عنوان کرد. وی همچنین از محکومیت سرکرده منافقین به پرداخت ۷۶۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

 

* شبکه خبر از افزایش ۴۷.۱ درصدی سپرده‌های بانکی و رشد ۵۳.۴ درصدی مانده تسهیلات بانکی در پایان اردیبهشت امسال نسبت به پایان خرداد ۹۹ خبر داد.

 

* به گفته «ولی اسماعیلی» نماینده مجلس، دولت برنامه‌ای برای حذف یارانه نان و کالاهای اساسی ندارد.

 

* رئیس جمهوری آذربایجان در کش و قوس های مربوط به آزادی دو راننده ایرانی، تهران را به بهانه‌جویی متهم کرد.

 

* مدیر فراورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو مساله دادن تریاک به مرغ‌ها را رد کرد.

 

* رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هم خبر افزایش ۱۰ درصدی حقوق ها در سال آینده را تکذیب کرد.

 

* رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد ۱۸ میلیارد تومان داروی کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران برای فروش در بازار آزاد احتکار شده بود.

 

* به گزارش ایران مامن، سفر احمدی نژاد به دوبی، فعال شدن روحانی در توئیتر، رکورد زدن مصرف بنزین در تعطیلات هفته گذشته به میزان ۹۰میلیون لیتر در روز، قطع تلفن‌های ثابت با بدهی ۲۰هزار تومانی، لغو کامل پخش سریال نمایش خانگی «قبله عالم» بدلیل شدت ممیزی‌ها، وقوع حملات تروریستی در نروژ و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات