تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 23:31
کد خبر : 13351

با مدافعان سلامت رفتار سیاسی امنیتی نکنید

با مدافعان سلامت رفتار سیاسی امنیتی نکنید

پس از گذشت بیش از ۲ سال از مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تقدیم بیش از چهارصد شهید مدافع سلامت در راه حفظ سلامت آحاد ملت، کادر سلامت همچنان مطالبه گر احقاق حقوق و مزایا و مطالباتی هستند که بارها توسط مسئولین امر وعده تحقق آن ها داده شده است.   در این مدت

پس از گذشت بیش از ۲ سال از مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تقدیم بیش از چهارصد شهید مدافع سلامت در راه حفظ سلامت آحاد ملت، کادر سلامت همچنان مطالبه گر احقاق حقوق و مزایا و مطالباتی هستند که بارها توسط مسئولین امر وعده تحقق آن ها داده شده است.

 

در این مدت با عنایت به اصل ۲۷ قانون اساسی که تشکیل اجتماعات و راه پیمایی ها، بدون حمل سلاح ، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است ، بارها با برگزاری تجمعات مسالمت آمیز در مقابل ساختمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، سازمان برنامه و بودجه ، محوطه داخلی دانشگاه‌ها در استان ها و شهرستان ها در رابطه با مطالبه بحق برقراری  فوق العاده خاص با ضریب سه و تبدیل وضعیت جهت مدافعان سلامت ، این مهم را حق طلبانه مطالبه کرده اند و پس از هر بار تجمع با مسئولین دستگاه های مربوطه تعدادی از نمایندگان آنان جلساتی بمنظور شفاف سازی و اطلاع از روند تحقق این موارد برگزار نموده اند.

 

این بار نیز مقرر شده بود تا در ۲۲ فروردین در مقابل سازمان برنامه و بودجه کشور بدلیل تعلل سازمان های برنامه و بودجه و اداری استخدامی در پاسخ به نامه دبیرهیأت دولت در این رابطه و عدم پاسخگویی مودبانه با مدافعان سلامت تجمعی برگزار گردد که با ورود نهادهای اطلاعاتی امنیتی و احضار تنی چند از فعالین صنفی مدافع سلامت، برگزاری تجمع لغو گردید.

 

این در حالی بود که انتظار چنین برخوردی با مدافعان سلامت که بارها مورد تقدیر و تشکر مقامات ارشد نظام ومسئولین تمامی دستگاه‌ها حتی نهادهای نظامی قرار گرفته اند و تجمعات خود را بدون کوچکترین حاشیه و هنجارشکنی در کمال آرامش و متانت برگزار نموده بودند، دور از ذهن بود. آن هم با مدافعان سلامتی که دو سال در بدترین و سخت ترین شرایط در صف اول مبارزه با کرونا جان خود را در دست گرفته و ایثارگرانه از حریم سلامت مردم حفظ و حراست می‌نمایند و در حالیکه عقب ماندگی مطالبات و معوقات بیش از یک سال خود را نظاره گرند، همچنان به ارایه خدمات مبادرت می‌ورزند.

 

 

از این رو لازم است به این موضوعات مهم اشاره کنیم؛

 

◼️ ما مطالبه گران مدافع سلامت افرادی سیاسی وابسته به جناح و حزب و دسته و گروه و… نیستیم.

 

◼️ ما مدافعان سلامت فرزندان این ملت و نظام هستیم و درمیان ما از خانواده های ایثارگران و آزادگان و شهید داده هستند و افراد رادیکال و افراطی و گروهکی و… نیستیم.

 

◼️ ما مدافعان سلامت افرادی مقید به قانون و معتقد به نظام و چارچوب های آن هستیم و هنجارشکن و بی ضابطه  نیستیم.

 

◼️ ما مدافعان سلامت با اقتدای به فرمایش رهبری معظم انقلاب مبنی بر مطالبه گری و حفظ پرچم آرمان خواهی و با عنایت به اصل مترقی امر به معروف و نهی از منکر( موارد ۸و۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مصوب سال ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی) و بصورت آتش به اختیار در زمینه دستگاههای مربوطه که سستی و تنبلی در پیشبرد حقوقمان می‌کنند در این میدان وارد شده ایم و افراد مخالف قانون و امنیت کشور نیستیم.

 

◼️ ما کادر سلامت دغدغه مان تامین حقوق و مطالبات مان است تا برخلاف تبلیغات دروغین و غیر واقعی از سطح زندگی حداقلی بهره مند شویم  در برهه ای که فشار اقتصادی کمرمان را شکسته است . اما امنیت کشور و همکاران خود و سلامت و جان مردم را فدای منفعت طلبی ها شخصی نمی کنیم.

 

◼️ ما ایثارگران جهاد فی سبیل الله به تعبیر مقام معظم رهبری،  حاضریم پرچمدار امین مطالبه گر مدافعان سلامت در میدان پر از تهمت ، توهین و نامردی ها باشیم ولی اجازه ندهیم این مسیر و پرچم به حق به دست نااهلان و نامحرمان و دشمنان این مرز و بوم بیافتد و از مطالبه بحق ما کلاهی برای خود و پست و مقامی برای آینده خود و تیری زهرآگین بر قلب نظام نشانه بگیرند.

 

◼️ ما مدافعان سلامت بصراحت از مقامات امنیتی کشور درخواست کردیم ضمن حمایت از ما مدافعان سلامت با مسئولینی که با کارشکنی،بی قانونی ، بی احترامی و تعلل زمینه خستگی و کناره گیری ما مدافعان دلسوز و متعهد از عرضه مطالبه گری متعهدانه را فراهم می‌سازند تا بدخواهان ملک و ملت جایگزین مان کنند وانان را قوت ببخشند را شناسایی و طبق نظر صریح رئیس جمهوری محترم مبنی بر اینکه « بی تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرد» اقدام انقلابی و عاجل بر برکناری آنان صورت پذیرند.

 

◼️ در پایان ما مدافعان سلامت همچنان به مطالبه قانونی خود در مسیرهای پیش رو ادامه می دهیم و در آن مسیر قانونی با اتکا به خداوند منان و حمایت های مقامات ارشد نظام قدم بر می داریم و مطمئن هستیم که تحقق مطالبات مان با اراده و همت دلسوزان نظام نزدیک است ان شاء الله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۹

ممنونم از تلاش‌های بی وقفه ادمین های محترم گروه کادر سلامت و بنده به عنوان یک رزمنده، جانباز جنگ تحمیلی امیدوارم تا نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور ومسئولین دلسوز واقعی نظام درکنار مدافعین سلامت قرارگیرند تاهرچه زودتر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کادر سلامت به حق، حقوق خودشون برسندواز طرفی مسئولان آگاه شونداز نحوه حقوق مزایای دریافتی کادر سلامت با دریافتی و حقوق مزایای هیأت علمی ها که اختلاف فاحشی وجود دارد،ولی برای مقایسه با دیگر ادارات و سازمان ها دریافتی و افزایش های هیأت علمی ها را درنظر می‌گیرند،،
به امید پیدا شدن گوش های شنوا در بین مسئولان خادم اجرایی و امنیتی

پریسا حسین پور پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

نیروهای ۸۹ روزهمطلوم ترین قشر مدافعین سلامت هستن که نادیده گرفته شدن
نیروهای آزمایشگاه که حجم زیادی تست های پی سی آر را انجام دادند کاملا نادیده گرفته شدن در صورتی که ساعتها در محیط آلوده با لباس محافظتی کار کردند

Mehri پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

لطفاتصویب فوق العاده خاص باضریب۳جهت پرستاران زحمتکش

Mehri پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

#تصویب فوق العاده خاص جهت پرستاران زحمتکش

حدیث حیدری جمعه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۱۹

برقراری فوق العاده خاص با ضریب۳

jammhm4@gmail.com جمعه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۱۲

فوق العاده خاص با ضریب سه

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات