تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 15:01
کد خبر : 19638

تقسیم‌ کار مردارخواران و قصاب‌های انسان در غزه

تقسیم‌ کار مردارخواران و قصاب‌های انسان در غزه
حمله به ممنوعه‌ترین اهداف یعنی بیمارستان‌ها و مدارس که باعث شده شمار قربانیان جنگ در غزه به عدد 13 هزار نفر نزدیک شود در حالی است که کشورهای غربی یکصدا روی موضوع اداره این ناحیه در شرایط بعد از جنگ متمرکز شده‌اند.

رئیس اداره کل بیمارستان‌های غزه پس از چند هفته بمباران مراکز درمانی و تصرف بزرگترین بیمارستان این شهر یعنی «الشفا» اعلام کرد هیچ بیمارستانی اکنون در غزه فعالیت نمی کند و خدمات پزشکی در شمال غزه و خود شهر غزه نیز وجود ندارد.

 

«محمد زقوت» دیروز پس از یورش‌های اسرائیلی‌ها به مراکز گوناگون درمانی و آموزشی به رسانه‌ها گفت: جنایت‌های امروز رژیم اشغالگر در نوار غزه منجر به شهادت نزدیک به هزار نفر می شود.

 

در یکی از خونبارترین حملات ارتش صهیونیستی در ناحیه «جبالیا»، مدرسه «الفاخوره» هدف قرار گرفت که به گزارش رسانه‌ها بر اثر آن بیش از ۲۰۰ نفر کشته شدند. این مدرسه وابسته به سازمان ملل (آنروا- آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی) و آوارگان را در خود جای داده بود که بیشتر آن‌ها کودک بودند.

 

به گزارش ایران مامن، در هفته‌های گذشته به خصوص پس از حمله هولناک به بیمارستان «الاهلی المعمدانی» با صدها قربانی، در مقابل فشارِ شدید افکار عمومی، توجیه اسرائیلی‌ها در یورش به بیمارستان‌ها و مراکز تجمع مانند مدارس، ضربه زدن به حماس و تجهیزات این گروه و نیز آزادسازی گروگان‌ها بوده است.

 

 

پس از حمله به بیمارستان شفا هم اسرائیلی‌ها تصاویری پخش کرده و مدعی شدند چند متر زیر این بیمارستان مقر حماس بوده است حال آن که حتی رسانه آمریکایی «سی ان ان» نوشت احتمالا ارتش اسرائیل دربارۀ سلاح‌های بیمارستان الشفای غزه صحنه‌سازی کرده است.

 

حمله به ممنوعه‌ترین اهداف یعنی بیمارستان‌ها و مدارس که باعث شده شمار قربانیان جنگ در غزه به عدد ۱۳ هزار نفر نزدیک شود در حالی است که کشورهای غربی یکصدا روی موضوع اداره این ناحیه در شرایط بعد از جنگ متمرکز شده‌اند.

 

همزمان با اعلان آمادگی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان حاکم بر کرانه باختری برای به دست گرفتن کنترل نوار غزه و علاوه بر مقامات تل آویو، از «جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا تا «جو بایدن» رئیس دولت آمریکا از ضرورت تسلط تشکیلات خودگردان بر غزه سخن می‌گویند.

 

تشکیلات خودگردان با صحنه گردانی «فتح» یا همان «جنبش آزادی‌بخش میهنی فلسطین» به رهبری محمود عباس اکنون از سوی دولت‌های غربی و عربی دولت قانونی فلسطین به حساب می‌آید که در دهه‌های اخیر بیشترین هماهنگی را با تل آویو و پایتخت‌های غربی و عربی به نمایش گذاشته که نتیجه آن توسعه شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی بوده است.

 

فتح پس از شکست از حماس در انتخابات سال ۲۰۰۶ قدرت را به رقیب خود واگذار کرد تا بعد دو دهه این بار نه از طریق انتخابات بلکه به عنوان میراثخوار یا به عبارتی دیگر مردارخوار جنگ به فکر بازگشت به قدرت در این منطقه باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات