تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 12:57
کد خبر : 3183

الجزیره: بایدن به برجام برمی‌گردد

الجزیره: بایدن به برجام برمی‌گردد

شبکه تلویزیونی الجزیره در تحلیلی از رویکرد رئیس جمهوری منتخب آمریکا در قبال مسائل مهم جهان، پیش‌بینی کرد که جو بایدن در دولت خود به برجام بازگردد .   به نوشته الجزیره ایران تنها کشوری نخواهد بود که از لغو تحریم های اقتصادی سود می برد. شرکت های آمریکایی نیز از این مرحله استقبال خواهند

شبکه تلویزیونی الجزیره در تحلیلی از رویکرد رئیس جمهوری منتخب آمریکا در قبال مسائل مهم جهان، پیش‌بینی کرد که جو بایدن در دولت خود به برجام بازگردد .

 

به نوشته الجزیره ایران تنها کشوری نخواهد بود که از لغو تحریم های اقتصادی سود می برد. شرکت های آمریکایی نیز از این مرحله استقبال خواهند کرد، زیرا این به معنای صادرات هواپیما، ماشین آلات و تجهیزات به ایران است.

 

در گزارش تارنمای این شبکه می‌خوانیم: در صورتی که جو بایدن تحریم های اقتصادی ایالات متحده علیه ایران را لغو کرده و اجازه صادرات نفت به آن را دهد، این می تواند راهی برای خروج ایران از بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی باشد و این امکان را برای ایران فراهم می کند تا برنامه های خود را برای پروژه های زیربنایی پیاده سازی کند و چاه های نفت و گاز را مطابق با فن آوری های مدرن، بهره برداری کند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات