تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 11:07
کد خبر : 3557

نتایج نظرسنجی بورسی/امیدواری ۵۴درصدی به آینده

نتایج نظرسنجی بورسی/امیدواری ۵۴درصدی به آینده

ایرنا نظرسنجی آنلاینی را درباره بورس انجام داده که در آن  ۵۴.۴ درصد مخاطبان گفته‌اند در ماه های آینده شاخص بورس بهتر خواهد شد و ۴۵.۶ درصد هم نظر مخالف داشته ‌اند.   علاوه بر این، ۵۳.۵ درصد مخاطبان پاسخ دادند برای فروش تا افزایش شاخص‌ها صبر می کنند ،  ۲۴.۴ درصد از شرکت کنندگان

ایرنا نظرسنجی آنلاینی را درباره بورس انجام داده که در آن  ۵۴.۴ درصد مخاطبان گفته‌اند در ماه های آینده شاخص بورس بهتر خواهد شد و ۴۵.۶ درصد هم نظر مخالف داشته ‌اند.

 

علاوه بر این، ۵۳.۵ درصد مخاطبان پاسخ دادند برای فروش تا افزایش شاخص‌ها صبر می کنند ،  ۲۴.۴ درصد از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی گفتند فقط در شرایط اضطرار سهام خود را می فروشند و ۲۲.۱ درصد مابقی اظهار کردند که تلاش می کنند هرچه زودتر سهام خود را بفروشند .

 

طبق نتایج به دست آمده، ۶۰ درصد از مخاطبان کارشناسان و کارگزاران بورس را بهترین مشاوران این بازار دانسته‌اند . اقدام با ارزیابی و تشخیص فردی با ۲۳.۶  درصد ، آشنایان و دوستان مورد اعتماد با ۱۳.۱ درصد و رسانه ها با ۳.۴ درصد در مراتب بعدی پاسخ های مخاطبان بودند .

 

۴۸.۷ درصد مخاطبان نقش و «مداخله دولت» و ۳۲.۵ درصد نیز « سهامداران حقوقی » را در بهبود شاخص بورس موثر دانستند . به نظر شرکت کنندگان در این نظرسنجی آنلاین  «سهامداران حقیقی» ۱۸.۸ درصد در بهبود شاخص بورس می توانند نقش داشته باشند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات