تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 12:55
کد خبر : 4924

اعتراض شدید دولتی‌ها به ادعای پای‌منقلی

اعتراض شدید دولتی‌ها به ادعای پای‌منقلی

اظهارات احمد جهان‌بزرگی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و ادعای خیانت، شیرخرخوردگی و منقل‌نشینی مسئولان اجرایی در مناظره صداوسیما و در نوع خود تندترین حملات به آنان و بخصوص شخص روحانی بود. معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرده از صداوسیما و همه عوامل پخش برنامه شبکه۴ شکایت می‌کند.   حسام‌الدین آشنا مشاور روحانی

اظهارات احمد جهان‌بزرگی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و ادعای خیانت، شیرخرخوردگی و منقل‌نشینی مسئولان اجرایی در مناظره صداوسیما و در نوع خود تندترین حملات به آنان و بخصوص شخص روحانی بود.

معاونت حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرده از صداوسیما و همه عوامل پخش برنامه شبکه۴ شکایت می‌کند.

 

حسام‌الدین آشنا مشاور روحانی توئیت کرده مردم اهل ملاقه و منقل را خوب می‌شناسند. کاش در کنار عمامه‌ و ریش، جهانتان را بزرگتر می‌کردید.

 

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری این اظهارات را توهین و تخریب غیراخلاقی و مغایر آموزه‌های دینی و با اهداف انتخاباتی دانسته است.

 

محمد مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری‌اسلامی این سخنان را مغایر شان لباس پیامبر خوانده‌است.

 

به گزارش ایران مامن، گفته می‌شود برخی از وزرا اظهار داشته اند در صورتی که صدا و سیما در این خصوص رسما عذرخواهی نکند، در جلسات کابینه با حضور علی عسگری رئیس این سازمان شرکت نخواهند کرد.

 

پس از آن بود که شبکه چهار بیانیه ای در خصوص اظهارات جهان بزرگی در برنامه «زاویه» منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: شبکه چهار وظیفه خود می‌داند که از سخنان نادرست مهمان برنامه تبری جوید و صراحتاً آن را مخالف اهداف رسانه ملی و شبکه چهار در توسعه گفتگوی مومنانه، منصفانه و مودبانه می‌داند. امیدواریم دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی مهمانان برنامه‌های زنده نباشیم تا خدای ناکرده عرصه گفتگو تنگ‌تر نشود و شکاف های فکری و اجتماعی بیش از این نگرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات