تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 15:45
کد خبر : 5084

استقبال نوسانی از دهنوی

استقبال نوسانی از دهنوی

روز پایانی هفته و در اولین روز بعد از اتمام مدیریت «حسن قالیباف اصل» و شروع کار «محمدعلی دهقان دهنوی»، بورس کار خود رو با ریزش حدود ۱۸ هزار واحدی شاخص کل در ساعات اولیه شروع کرد به‌طوری که شاخص به کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نزول کرد.   به گزارش ایران

روز پایانی هفته و در اولین روز بعد از اتمام مدیریت «حسن قالیباف اصل» و شروع کار «محمدعلی دهقان دهنوی»، بورس کار خود رو با ریزش حدود ۱۸ هزار واحدی شاخص کل در ساعات اولیه شروع کرد به‌طوری که شاخص به کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نزول کرد.

 

به گزارش ایران مامن، در اواسط بازار و در ادامه کار با افزایش تقاضا به‌خصوص سهم‌های شاخص ساز، شاخص کل روی یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد یعنی با ریزش حدود ۷ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

 

نمادهای فارس، فملی و شستا بیشترین اثر منفی و شپنا، شتران و رانفور بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل داشتند.

 

امروز گروه سیمان، آهک و گچ عملکرد مناسبی از خود بر جا گذاشتند که با توجه به صحبت‌ها و حواشی مربوط به قیمت‌گذاری سیمان قابل پیش‌بینی بود.

 

همچنین گروه فرآورده‌های نفتی بالاخص سهم‌های پالایشی و ایضا صندوق پالایشی یکم روز خوبی را بمانند روزهای گذشته سپری کردند.

 

در این فضا، تجمعات اعتراضی همچنان ادامه دارد و باید دید آیا تغییرات مدیریتی می‌تواند اعتماد را دوباره به بازار برگرداند یا خیر؟

 

نوسانات امروز همچنین نشان داد که در شرایط فعلی، حفظ  محدوده روانی یک میلیون و دویست هزار واحد همچنان دارای اهمیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات