تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 16:40
کد خبر : 5553

بورس با چاشنی احتیاط

بورس با چاشنی احتیاط

شاخص کل بورس امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۹ با رشد نزدیک به ۲ هزار واحدی در عدد یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد جای گرفت.   البته میزان رشد شاخص کل در دقایق ابتدایی و تا ساعت اولیه به عدد ۱۰ هزار واحد هم رسید اما از ساعت ۱۰ ، به مرور عرضه‌ها شدت

شاخص کل بورس امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۹ با رشد نزدیک به ۲ هزار واحدی در عدد یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد جای گرفت.

 

البته میزان رشد شاخص کل در دقایق ابتدایی و تا ساعت اولیه به عدد ۱۰ هزار واحد هم رسید اما از ساعت ۱۰ ، به مرور عرضه‌ها شدت بیشتری پیدا کرد و شاخص کل با رشد تنها ۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

 

نمادهای فملی، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر مثبت و نماد های فارس، شستا و کگل بیشترین اثر منفی را در شاخص کل بر جای گذاشتند.

 

اخبار مربوط به کارت اعتباری سهام عدالت، خروج پول قابل توجه از اوراق و صندوق های درآمد ثابت و مدت زمان اجرای دامنه نامتقارن از نکات قابل توجه سرمایه گذاران است.

 

به گزارش ایران مامن، با کاسته شدن هیجانات خرید چند روز اخیر، معاملات با تعادل بیشتری انجام شد و ارزش معاملات بالای ۱۲ هزار میلیارد تومان نیز قابل قبول تلقی می شود.

 

البته صف فروش بودن نیمی از نمادها در پایان زمان معاملاتی بیانگر ایجاد دلهره در بخشی از سهامداران است که البته با توجه به دامنه نامتقارن می‌توان سریعتر از دفعات قبلی از ایجاد ترس بیشتر و افزایش عرضه ها جلوگیری کرد تا اعتماد کسب شده‌ی چند روز اخیر به‌راحتی از دست نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات