تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 2:30
کد خبر : 5646

تبعات گفت‌وگوی تلویزیونی وزیر اطلاعات؛ احضار، تکذیب، تذکر

تبعات گفت‌وگوی تلویزیونی وزیر اطلاعات؛ احضار، تکذیب، تذکر

حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات دوشنبه شب بیستم بهمن‌ماه گفت‌وگویی با شبکه۲سیما داشت که دومحور آن پرحرف و حدیث شد.   به گفته وزیر اطلاعات، رهبری در فتوای خود (در سال ۸۸) فرمودند که تولید سلاح هسته‌ای خلاف شرع و حرام است اما اگر گربه‌ای را گوشه‌ای گیر بیندازند ممکن است رفتاری کند که

حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات دوشنبه شب بیستم بهمن‌ماه گفت‌وگویی با شبکه۲سیما داشت که دومحور آن پرحرف و حدیث شد.

 

به گفته وزیر اطلاعات، رهبری در فتوای خود (در سال ۸۸) فرمودند که تولید سلاح هسته‌ای خلاف شرع و حرام است اما اگر گربه‌ای را گوشه‌ای گیر بیندازند ممکن است رفتاری کند که گربه‌ای که آزاد است آن رفتار را نمی‌کند.

 

به دنبال آن، مجلسی‌ها خواستار احضار و سوال از علوی بخاطر اظهاراتش شدند که به گفته آن‌ها برای نظام هزینه‌ساز بوده است.

 

به گزارش ایران مامن، روز چهارشنبه ۲۹ بهمن هم محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری اظهار داشت: موضع نظام و دولت درباره برجام و انرژی هسته‌ای تغییر پیدا نکرده و فتوای رهبر انقلاب به قوت خود باقی است و این فتوا چیزی نیست که با یک حرف تغییر کند. آقای روحانی در این زمینه به وزیر اطلاعات تذکر داده است.

 

علوی همچنین گفته که یکی از اعضای نیروهای مسلح از عناصر ترور محسن فخری زاده بوده و وزارت اطلاعات در این باره هشدارها و اطلاعات لازم را داده اما به دلیل ساختارهای موازی امنیتی نتوانسته از ترور جلوگیری کند.

 

در تکذیب سخنان علوی، ستاد کل نیروهای مسلح دیروز اعلام داشت فرد مورد اشاره در سال ۹۳ در حال آموزش دیدن بوده است و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج گردیده است تا به این ترتیب مسئولیت را متوجه وزارت اطلاعات سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

lahqzpsxkt شنبه , ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

xgprabxtjh دوشنبه , ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

hjaaocxjbb چهارشنبه , ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات