تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 15:33
کد خبر : 6290

برادر محسن کی به کردستان می‌روی؟

برادر محسن کی به کردستان می‌روی؟

همین ابتدای کار رک بگویم: برادر محسن شما لایق ردای ریاست جمهوری نیستی!   در روزهای اخیر حضور پررنگی در رسانه‌ها داری و گفته‌ای که برخلاف ادعای بعضی خودفروخته‌های غرب‌پرست، نظامی‌ها بسیار مناسب ریاست جمهوری‌اند. در همین کشورهای غربی هم روسای‌جمهور نظامی پرشمار بوده‌اند و با آمدن نظامی‌ها دست فاسد و فسادطلبان قطع خواهد شد.

همین ابتدای کار رک بگویم: برادر محسن شما لایق ردای ریاست جمهوری نیستی!

 

در روزهای اخیر حضور پررنگی در رسانه‌ها داری و گفته‌ای که برخلاف ادعای بعضی خودفروخته‌های غرب‌پرست، نظامی‌ها بسیار مناسب ریاست جمهوری‌اند. در همین کشورهای غربی هم روسای‌جمهور نظامی پرشمار بوده‌اند و با آمدن نظامی‌ها دست فاسد و فسادطلبان قطع خواهد شد. برادر محسن با عرض پوزش، مثل همیشه هر سه گزینه شما خطا هستند!

 

اساس دموکراسی پس از انتخاب عادلانه، بر پاسخگویی استوار است. در واقع انتخاب صورت می‌گیرد تا افراد در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند. اینکه در ایران انتخابات عادلانه هست یا خیر مطلبی علی‌حده است اما اینکه آیا افراد پاسخگو بوده‌اند یا نه، جوابی جز خیر ندارد.

برادر محسن! شما در مناصبی که حضور داشتید هیچ وقت پاسخگو نبوده اید. چه اینکه اکنون نیز نیستید‌. فقط یک شاهد؛ در رابطه با قوانین مربوط به اف ای تی اف شما فقط صلاح می‌دانید که تصویب آن به صلاح مملکت نیست و هیچ وقت نه دلیل اقناع کننده‌ای آورده‌اید و نه مسئولیت تاخیر و تبعات احتمالی را بر عهده گرفته اید.

 

آیا نظامی‌ها تاکنون منصب ریاست جمهوری را در اختیار نداشته‌اند؟ شما را به دوران معجزه هزاره سوم و ترکیب کابینه و حامیان وی ارجاع می دهم.

 

اما گفته‌اید که حدود ۵۰ درصد از روسای جمهور دموکراسی‌ها نظامی بوده‌اند. لطفا یا تکذیب کنید یا با ذکر مثال، دوران حضور آنها در قدرت و اقدامات انجام شده آنها را ذکر بفرمایید.

برادر محسن! در مناظرات انتخاباتی ادوار قبلی اعلام کردید که می توان مملکت را با اقتصاد کولبری از گُردنه تحریم‌ها عبور داد. این همان چیزی است که ته دل ما را خالی می کند. لطفا همین فردا به کردستان سفر کنید.

 

🏼جوان شهید آینده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات