تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 23:19
کد خبر : 8596

واکنش سه بازار به انتخابات

واکنش سه بازار به انتخابات

واکنش بازار سرمایه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در روز شنبه ۲۹ خرداد، رشد بیش از ۱۴ هزار واحدی بود و شاخص کل به یک میلیون و ۱۶۲ هزار واحد رسید.   علاوه بر بازار سرمایه، بسیاری به بررسی و تحلیل تاثیرات اعلام نتایج انتخابات بر بازار ارز و سکه توجه نشان دادند. پس از

واکنش بازار سرمایه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در روز شنبه ۲۹ خرداد، رشد بیش از ۱۴ هزار واحدی بود و شاخص کل به یک میلیون و ۱۶۲ هزار واحد رسید.

 

علاوه بر بازار سرمایه، بسیاری به بررسی و تحلیل تاثیرات اعلام نتایج انتخابات بر بازار ارز و سکه توجه نشان دادند. پس از فراز و فرود‌های امروز بازار ارز و قرار گرفتن دلار روی خط ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان، یکی از رسانه‌های اقتصادی گفت‌وگویی را با برخی دلالان ارز داشت. به گزارش تجارت نیوز، دلالان بازار ارز می‌گویند بازار فعلا یکی دو ماه نزولی است اما بعد از آن همه چیز به نتیجه مذاکرات بستگی دارد.

 

اقتصادنیوز هم سناریوهای کاهش نرخ ارز را بر اساس احتمالات مربوط به توافق هسته‌ای تا پایان تابستان و نیز افت قیمت دلار در معاملات پشت خطی مورد بررسی قرار داد.

 

با این حال این رسانه چنین احتمالی را هم مطرح کرد که افت قیمت طلا در بازارهای جهانی موجب خواهد شد سکه بازان برای حمایت از دارایی خود وارد بازار دلار شوند و آن را بالا ببرند. طلا روز جمعه زیر مرز هزار و ۸۰۰ دلاری بسته شد و این عامل ارزش سکه را تحت فشار زیادی قرار می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات