تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردین 1400 - 0:14
کد خبر : 6666

دفاع بی‌دریغ یار غار از روحانی

دفاع بی‌دریغ یار غار از روحانی

محمود واعظی که طی چهار سال اخیر، او را همه‌کاره کابینه و تنها دریچه دسترسی به رئیس‌جمهوری می‌خوانند، در آخرین روزهای دولت، دفاعی همه‌جانبه از حسن روحانی را به نمایش گذاشته است.   به گزارش ایران مامن، چند روز بعد از مجادله واعظی با علی شمخانی که رئیس دفتر رئیس جمهوری، دبیر شورای عالی امنیت

محمود واعظی که طی چهار سال اخیر، او را همه‌کاره کابینه و تنها دریچه دسترسی به رئیس‌جمهوری می‌خوانند، در آخرین روزهای دولت، دفاعی همه‌جانبه از حسن روحانی را به نمایش گذاشته است.

 

به گزارش ایران مامن، چند روز بعد از مجادله واعظی با علی شمخانی که رئیس دفتر رئیس جمهوری، دبیر شورای عالی امنیت ملی را به تبعیت از روحانی فراخواند، مصاحبه نوروزی واعظی با روزنامه شهروند خبرساز شد؛ بخصوص جایی که اظهار داشته رئیس‌جمهور بخاطر گرفتاری‌های تحریمی و مشکلات مردم طی سه سال گذشته شبی سر راحت بر بالین نگذاشته است.

در تازه‌ترین دفاع هم واعظی گفته همه شایعات مربوط به کم‌کاری روحانی و در دسترس نبودن برای اعضای کابینه و وزرا بی‌اساس است و برعکس، رئیس‌جمهوری روزهای جمعه و تا پاسی از شب مشغول پیگیری و اداره امور است.

 

این دفاع همه‌جانبه رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری در حالی است که امروز دعای نماینده خمینی‌شهر برای «کم شدن شرّ» رئیس‌جمهوری در رسانه‌ها بازتاب یافت.

 

اخیرا هم علی مطهری و مسعود پزشکیان نایب‌رئیسان اول و دوم مجلس دهم در مصاحبه‌هایی، روحانی را دارای خلق‌و‌خوی «اعلی‌حضرتی» توصیف کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات