تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 22:08
کد خبر : 6929

توقف سرخابی‌ها برابر رقبای شهرستانی و شکایت متقابل پرسپولیس و پدیده

توقف سرخابی‌ها برابر رقبای شهرستانی و شکایت متقابل پرسپولیس و پدیده

در اولین روز بعد از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰، دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل همراه شد. آبی‌های پایتخت با این نتیجه بهترین فرصت را برای نزدیک‌تر شدن به دو تیم بالای جدول از دست دادند. تیم فوتبال پرسپولیس هم در دیداری که موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست داد

در اولین روز بعد از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰، دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل همراه شد. آبی‌های پایتخت با این نتیجه بهترین فرصت را برای نزدیک‌تر شدن به دو تیم بالای جدول از دست دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس هم در دیداری که موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست داد برابر میزبانش پدیده مشهد با تساوی یک بر یک متوقف شد.

 

به گزارش ایران مامن، از حاشیه های بعد از دیدار، شکایت متقابل پرسپولیس و پدیده با اتهام استفاده از بازیکنان غیرمجاز، «عیسی آل کثیر» برای قرمزها و «محمدرضا فلاحیان» برای مشهدی ها بود.

در دیگر بازی‌های هفته نوزدهم بازی آلومینیوم اراک با فولاد و نیز تراکتور با مس رفسنجان صفر بر صفر شد. ذوب آهن یک بر صفر صنعت نفت آبادان را برد و نفت مسجد سلیمان از میهمانش نساجی ۲ بر صفر باخت.

 

فردا گل گهر سیرجان میزبان ماشین‌سازی قعرنشین است و سایپا در تهران انتظار سپاهان را می کشد که با یک بازی کمتر بعد از پرسپولیس ۳۸ امتیازی دوم جدول است.

 

گزارش از پوریا ابراهیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات