تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1400 - 18:46
کد خبر : 7080

هفته بیستم لیگ زیر سایه بازی‌های آسیایی نمایندگان ایران

هفته بیستم لیگ زیر سایه بازی‌های آسیایی نمایندگان ایران

دیروز پنجشنبه۱۹ فروردین پرسپولیس با دو گل «مهدی ترابی» و «عیسی آل کثیر» نساجی قائمشهر را شکست داد. نماینده مازندران که بخاطر مثبت شدن تست کرونای بازیکنانش، معترض برگزاری دیدار بود، بعد از بازی بخاطر مشکوک بودن گل‌های قرمزها به آفساید معترض‌تر تهران را ترک کرد.   به گزارش ایران مامن، پرسپولیسی‌ها با این برد

دیروز پنجشنبه۱۹ فروردین پرسپولیس با دو گل «مهدی ترابی» و «عیسی آل کثیر» نساجی قائمشهر را شکست داد. نماینده مازندران که بخاطر مثبت شدن تست کرونای بازیکنانش، معترض برگزاری دیدار بود، بعد از بازی بخاطر مشکوک بودن گل‌های قرمزها به آفساید معترض‌تر تهران را ترک کرد.

 

به گزارش ایران مامن، پرسپولیسی‌ها با این برد با صدرنشینی تهران را به مقصد هند ترک می‌کنند تا از ۲۵ فروردین با نماینده کشور میزبان، قطر و امارات دیدار کنند.

 

 

بازی دیگر هفته بیستم استقلال تهران- صنعت نفت آبادان بود که به تعویق افتاد تا شاگردان «فرهاد مجیدی» با استراحت قابل قبولی راهی عربستان شوند و در ساعتی عجیب (حدود ساعت ۲۳) به مصاف نمایندگان قطر، عراق و عربستان بروند.

 

دیگر دیدار معوقه فولاد- تراکتور بود که هر ۲ نماینده ایران در آسیا خواهند بود. فولادی‌ها که چند روز پیش نخستین تیم ایرانی بودند که پس از ۵ سال پا به خاک عربستان گذاشته و با دسته‌گل از آن‌ها استقبال شد، در نخستین بازی، فردا با «العین امارات» رو در رو می‌شوند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات