تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 11:40
کد خبر : 7297

پیشنهادات جذاب برای انتقام!

پیشنهادات جذاب برای انتقام!

*شبکه‌هایی مثل اینستاگرام، توییتر و کلاب هاوس تحت تاثیر اظهارات اخیر محسن نامجو موزیسین خارج از کشور و ویدئوهای متناقضش در اقدام به اعتراف و عذرخواهی از برخی اتهامات جنسی است.   *ماجرای واکسن‌زدن مقامات شهری به جای پاکبان‌ها در خوزستان و گلستان به بهانه‌های مختلف، یکی دیگر از موضوعاتی بود که بازتاب زیادی در

*شبکه‌هایی مثل اینستاگرام، توییتر و کلاب هاوس تحت تاثیر اظهارات اخیر محسن نامجو موزیسین خارج از کشور و ویدئوهای متناقضش در اقدام به اعتراف و عذرخواهی از برخی اتهامات جنسی است.

 

*ماجرای واکسن‌زدن مقامات شهری به جای پاکبان‌ها در خوزستان و گلستان به بهانه‌های مختلف، یکی دیگر از موضوعاتی بود که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و اعلام شده عده‌ای از آن‌ها برکنار شده‌اند.

 

*خبرگزاری‌های داخلی چهره فردی را به نام رضا کریمی به عنوان عامل خرابکاری نطنز منتشر کردند، این خبر بازتاب زیادی در رسانه‌های فارسی زبان خارجی داشت.

 

 

*سیدمحمد نبویان نماینده تهران که به تازگی خرابکاری نطنز را کار آمریکایی‌ها دانسته، گفت: باید یک آمریکایی در سطح حاج قاسم را می زدیم. روزنامه کیهان هم نوشت: ایران باید به تاسیسات اتمی اسرائیل حمله کند.

 

*سایت اصولگرای مشرق در مطلبی مدعی شد: احمدی نژاد ولایت فقیه را قبول ندارد.

 

*در ادامه هشدارها مسوولان بهداشتی کشور، دکتر مردانی عضو ستاد ملی کرونا وضعیت شیوع کرونا در کشور را فاجعه آمیز خواند.

 

*سخنان مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس در خصوص امکانات رفاهی تخصیص یافته به نمایندگان مجلس، با وا‌کنش کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

 

*ماجرای وعده ۱۰۰ روزه رییس جمهوری در آخرین روزهای دولت‌داری روحانی، واکنش‌های زیادی به خصوص از سوی منتقدانش برانگیخته است.

 

*آمار اعلام شده مبنی بر ۸۴ خودکشی در یک روز در تهران، با واکنش گسترده کاربران توییتر و اینستاگرام روبرو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات