تاریخ انتشار : جمعه 3 اردیبهشت 1400 - 22:52
کد خبر : 7427

مواجهه فائزه هاشمی با دختر مدرسه‌ای

مواجهه فائزه هاشمی با دختر مدرسه‌ای

*سخنان ۲روز پیشِ رئیس‌جمهوری به تمایل دولت برای تعویق انتخابات تعبیر شده و هشتگ #دولت_سوم_روحانی را به راه انداخته‌است.   * ماجرای پذیرش دعوت مناظره یک دختر نوجوان از سوی فائزه‌هاشمی از رخدادهای جالب فضای مجازی بود. البته این دختر نوجوان پاسخ داده امتحان دارد و به مناظره نمی‌رسد.   * دفتر علی لاریجانی اعلام

*سخنان ۲روز پیشِ رئیس‌جمهوری به تمایل دولت برای تعویق انتخابات تعبیر شده و هشتگ #دولت_سوم_روحانی را به راه انداخته‌است.

 

* ماجرای پذیرش دعوت مناظره یک دختر نوجوان از سوی فائزه‌هاشمی از رخدادهای جالب فضای مجازی بود. البته این دختر نوجوان پاسخ داده امتحان دارد و به مناظره نمی‌رسد.

 

* دفتر علی لاریجانی اعلام کرده اخبار و تحلیل‌هایی که اخیرا در تلگرام یا توییتر به نام رئیس سابق مجلس منتشر می‌شود ارتباطی با وی ندارد و تاکید شده صفحه اینستاگرام تنها پیج رسمی لاریجانی در فضای مجازی است.

 

* واکنش به سخنان رئیس‌جمهوری که توصیه کرده سبد غذایی مردم از گوشت و مرغ به سمت آبزیان برود، یکی از مهمترین محورهای انتقادی در شبکه‌های اجتماعی است. برخی این توصیه را “ماری آنتوانتی” خوانده و می‌گویند گویی روحانی اطلاعی از اوضاع مردم و کشور ندارد.

 

*تصویب جریمه ۵۰ میلیاردی برای اوپراتورهای محدودکننده کلاب هاوس، پرسش از وزیر بهداشت در زمینه چرایی خودداری از واردات واکسن، اظهارات مشاور وزیر کشور درباره نحوه شلیک به کشته‌شدگان آبان‌۹۸، ادعای عقب‌نشینی بایدن در مذاکرات هسته‌ای و تخفیف‌های فراوان نفتی ایران برای چینی‌ها از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات