تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 17:31
کد خبر : 7469

آخرین کش‌وقوس‌های جریان راست بر سر نامزدی رئیسی

آخرین کش‌وقوس‌های جریان راست بر سر نامزدی رئیسی

آمدن سیدابراهیم رئیسی به عرصه انتخابات برای اغلب اصولگرایان تضمین پیروزی به حساب می‌آید اما مخالفانی هم دارد.   بسیاری می‌گویند اگر رئیس قوه قضائیه اعلام کاندیداتوری کند بسیاری از نامزدهای احتمالی همچون علی لاریجانی دیگر وارد رقابت نمی‌شوند چنانکه اندیشکده امریکن انترپرایزعنوان داشته در صورتی که رئیسی نامزد شود، رئیس جمهور بعدی ایران خواهد

آمدن سیدابراهیم رئیسی به عرصه انتخابات برای اغلب اصولگرایان تضمین پیروزی به حساب می‌آید اما مخالفانی هم دارد.

 

بسیاری می‌گویند اگر رئیس قوه قضائیه اعلام کاندیداتوری کند بسیاری از نامزدهای احتمالی همچون علی لاریجانی دیگر وارد رقابت نمی‌شوند چنانکه اندیشکده امریکن انترپرایزعنوان داشته در صورتی که رئیسی نامزد شود، رئیس جمهور بعدی ایران خواهد بود.

 

قاضی‌القضات با وجود اخبار و شایعات و درخواست‌های پیاپی برای آمدنش، بی آنکه واکنشی از خود نشان دهد در صدر تولید محتوا و گمانه‌زنی‌های انتخاباتی قرار دارد.

 

چند روز پیش اظهارات محمود احمدی نژاد که گفته « به نظرم به آیت‌الله رئیسی هم میگویند نیاید» با واکنش‌های زیادی مواجه شد و طرفداران حضور رئیسی را به تب و تاب انداخت.

در برابر اصرار و اظهاراتی که این روزها و نوبتی درباره کاندیداتوری رئیسی به گوش می‌رسد مدیر روابط عمومی قوه قضاییه خواسته تا افراد آرزوهایشان را در قالب خبر اعلام نکنند.

 

آنچه مشخص است فشارها از سوی تشکل‌های اصولگرا همچون شورای وحدت و ائتلاف و … و محافلی که می‌خواهند قاضی القضات به هر قیمتی نامزد انتخاباتی شود تا روز ثبت نام ادامه می‌یابد هر چند هنوز در اردوگاه اصولگرایان برخی چون سلیمی نمین بر این باورند باید آرزو کنیم رئیسی در قوه قضاییه بماند و به کار خودش ادامه دهد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات