تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 0:40
کد خبر : 7502

نامزد یک درصدی

نامزد یک درصدی

اصطلاح «چهاردرصدی» را قالیباف در انتخابات ۹۶ برای نامیدن دولت روحانی تکرار می‌کرد و حالا انتخابات ۱۴۰۰، نامزدی یک درصدی پیدا کرده است.   مصطفی تاجزاده ۶۴ ساله و معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات که بخاطر وقایع سال ۸۸، هفت سال را در زندان گذرانده و خود را از حامیان معترضان سال ۹۸ خوانده،

اصطلاح «چهاردرصدی» را قالیباف در انتخابات ۹۶ برای نامیدن دولت روحانی تکرار می‌کرد و حالا انتخابات ۱۴۰۰، نامزدی یک درصدی پیدا کرده است.

 

مصطفی تاجزاده ۶۴ ساله و معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات که بخاطر وقایع سال ۸۸، هفت سال را در زندان گذرانده و خود را از حامیان معترضان سال ۹۸ خوانده، رسما اعلام کاندیداتوری کرده است.

 

 

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران درباره در این باره گفته آقای تاج زاده خودشان به من گفتند که ۹۹ درصد رد صلاحیت می شوم اما می خواهم به عنوان یک کاندیدا حرف‌هایم را بزنم.

 

این در حالی است که تاجزاده به عنوان یکی از مناظره‌دوست‌ترین چهره‌های اصلاح‌طلب طی این سال‌ها بدون نامزدی در انتخاباتی، تحرکات سیاسی زیادی از اعلام موضع گرفته تا نوشتن نامه سرگشاده داشته است.

 

از دید بسیاری از ناظران، مبدع طرح «دوشنبه‌های اعتراض» (در سال ۱۳۹۰ در زندان اوین) با اعلام نامزدی خیلی از اصلاحاتی‌ها را هم متعجب ساخته و حالا می‌گوید «من سیدمصطفی تاجزاده، شهروندی از تبار مشروطه‌خواهان و اصلاح‌گران با استمداد از روح پاک شهیدان عدالت و آزادی وارد میدان انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم.»

 

✍امیر حمزه نژاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات