تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 - 20:33
کد خبر : 7664

از «واکسن گیت» تا حمله مداح اهل بیت به دولت

از «واکسن گیت» تا حمله مداح اهل بیت به دولت

*فضای مجازی طی شبانه‌روز گذشته متاثر از برگزاری مراسم شب قدر و شهادت امام علی (ع) بود و بسیاری به این مناسبت سخنان امام اول شیعیان را در شبکه‌های مجازی پست و استوری کردند که البته برخی درآمیخته با پیام‌ها و معانی سیاسی خاصی بود.   *در این فضا، شعرخوانی شدیداللحن حاج محمود کریمی مداح

*فضای مجازی طی شبانه‌روز گذشته متاثر از برگزاری مراسم شب قدر و شهادت امام علی (ع) بود و بسیاری به این مناسبت سخنان امام اول شیعیان را در شبکه‌های مجازی پست و استوری کردند که البته برخی درآمیخته با پیام‌ها و معانی سیاسی خاصی بود.

 

*در این فضا، شعرخوانی شدیداللحن حاج محمود کریمی مداح اهل بیت علیه محمدجواد ظریف و کاربرد تعبیر ابوموسی اشعری برای حسن روحانی، در فضای مجازی به صورت گسترده وایرال شد و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

 

*نامه نگاری الیاس حضرتی دبیرکل حزب اعتماد ملی به محمدباقر قالیباف در خصوص آنچه «پاکسازی سیاسی گسترده نامزدهای شورا» خوانده است از رخدادهای مهم سیاسی بود. پس از آن، رسانه‌ها از برگزاری جلسه‌ای بین رئیس مجلس، وزیر کشور و هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر خبر دادند.

 

*رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی پس از اظهارات سخنگوی سازمان غذا و دارو در زمینه تلاش عده‌ای از سودجویان برای تحویل واکسن با ۱۲ برابر قیمت به دولت، با کلیدواژه «واکسن گیت» این خبر را بازتاب دادند.

 

*مرگ یکی از گورخرهای آفریقایی وارداتی از هلند پس از چند روز نگهداری در گمرک، سوژه‌ای جالب فضای مجازی بود. این تنها گورخر نر آفریقایی بود که برای باروری در مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت تهران، وارد شده بود.

 

*به گزارش ایران مامن، اعلام عرضه نسخه اندرویدی کلاب هاوس، سقوط و مرگ دبیر اول سفارت سوئیس در تهران، طلاق بیل گیتس و همسر پس از ۲۷ سال زندگی مشترک و … از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات