تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 15:34
کد خبر : 7727

از موتورسواری زنان تا انتقاد به شورای نگهبان

از موتورسواری زنان تا انتقاد به شورای نگهبان

*روز قدس امسال در شبکه‌های اجتماعی بازتابی متفاوت داشت. به موازات وایرال شدن بخش‌هایی از سخنرانی رهبری و تصاویر مربوط به درگیری‌های اراضی اشغالی، اینستاگرام هشتگ الأقصى را پنهان کرد. علت این اقدام که با واکنش خشمگینانه برخی کاربران روبرو شد، گزارش علیه پست‌هایى عنوان شده که با این هشتگ ارسال مى‌شود. از جمله حواشی

*روز قدس امسال در شبکه‌های اجتماعی بازتابی متفاوت داشت. به موازات وایرال شدن بخش‌هایی از سخنرانی رهبری و تصاویر مربوط به درگیری‌های اراضی اشغالی، اینستاگرام هشتگ الأقصى را پنهان کرد. علت این اقدام که با واکنش خشمگینانه برخی کاربران روبرو شد، گزارش علیه پست‌هایى عنوان شده که با این هشتگ ارسال مى‌شود. از جمله حواشی روز قدس هم انتشار تصاویر ایرنا از موتورسواری زنان در خیابان‌های تبریز بود که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

 

*هرچند بازار انتخابات هنوز داغ نشده اما در فضای مجازی موضع‌گیری‌های سیاسی فراوان است از جمله سعید محمد که ضمن انتقاد از دولت روحانی و تخریب‌های علیه خود گفته در صورت ریاست جمهوری به برجام پایبند خواهد بود. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداتوری روسای دو قوه قضاییه و مقننه فراوان است.

 

*انتقادها از مصوبه و اظهارات تازه اعضای شورای نگهبان ادامه دارد. منتقدان می‌گویند چطور این نهاد با عضوی ۳۹ ساله و دبیری ۹۵ ساله می‌تواند برای نامزدهای ریاست‌جمهوری محدوده سنی ۴۰ تا ۷۵ سال تعیین کند؟

 

*ادعای کپی بودن سرود ملی ایران از کره‌جنوبی باز هم خبرساز شد. پیش از این و در اوایل برگزاری جام جهانی ۲۰۱۶ برزیل نیز این موضوع از سوی برخی خبرنگاران در فضای مجازی مطرح شد.

 

*سازمان جهانی بهداشت واکسن چینی را تائید کرد. چینی‌ها می‌گویند که در قدم اول دوزهای کافی برای جمعیت خود را تامین می‌کنند و به جهان هشدار داده‌‌اند که انتظارات خود را کنترل کنند.

 

*به گزارش برخی رسانه‌ها، نام خلیج فارس در گذرنامه شیخ زاید بن سلطان بنیانگذار امارات ثبت شده است . به تازگی تصویری از گذرنامه بنیانگذار امارات متحده عربی در سال ۱۹۵۱ میلادی منتشر شده که دو بار نام خلیج_فارس در آن ذکر شده است.

 

*کرایه‌کردن غذا برای پست و استوری اینستاگرام مدتی است رواج یافته‌است. شماری از کاربران فضای مجازی هم به رستوران‌ها زنگ می‌زنند و عکس غذا سفارش می‌دهند. به ادعای برخی مجازی‌ها، این پدیده نه فقط در تهران، بلکه در شهرستان‌ها نیز بروز یافته است.

 

*به گزارش ایران مامن، ادعای مداخله انتخاباتی دولت در بازار ارز، قتل یک جوان همجنسگرا در اهواز، ادعای خودکشی رزیدنت‌ها در مراکز درمانی، رد صلاحیت سپنتا نیکنام برای شورای شهر تهران و … از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات