تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 11:11
کد خبر : 8009

کابوس کم آبی و خاموشی در ماه انتخابات

کابوس کم آبی و خاموشی در ماه انتخابات

*مسئله کم آبی و متعاقب آن کمبود برق و بروز خاموشی در حال تشدید است. مراجع مربوطه هشدار می‌دهند با خشکسالی متوسط تا بسیار شدید در کشور روبه‌رو شده‌ایم. بارش‌ها در ایران طی فروردین و اردیبهشت حدود ۶۰ درصد کمتر از نرمال بود و تا اواخر تابستان بارش چندانی در کشور نخواهیم داشت.   *خاموشی

*مسئله کم آبی و متعاقب آن کمبود برق و بروز خاموشی در حال تشدید است. مراجع مربوطه هشدار می‌دهند با خشکسالی متوسط تا بسیار شدید در کشور روبه‌رو شده‌ایم. بارش‌ها در ایران طی فروردین و اردیبهشت حدود ۶۰ درصد کمتر از نرمال بود و تا اواخر تابستان بارش چندانی در کشور نخواهیم داشت.

 

*خاموشی معابر به جاده چالوس هم رسید. ویدئو و تصاویری از ترافیک سنگین مسیر جاده چالوس به تهران در شب گذشته و حبس شدن بسیاری از مسافران در تاریکی و خاموشی این مسیر در فضای مجازی منتشر شده است.

 

*با شروع ماه انتخابات، موضع‌گیری‌های سیاسی و تدارکات تبلیغاتی رو به افزایش است. اظهارات سخنگوی شورای نگهبان که گفته مشارکت حداقلی مشکلی حقوقی برای انتخابات ایجاد نمی‌کند و نیز امکان رد صلاحیت نامزدهایی که قبلا تایید شده‌اند واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.

 

*علی لاریجانی در تازه ترین توئیت خود خطاب به رقبا نوشته شجاع باشید و بگویید اگر مردم بیایند ما شکست خواهیم خورد. عزت الله ضرغامی هم اولین کسی بوده که به درخواست جهانگیری برای مناظره در فضای مجازی پاسخ داده است.

 

*موضوع قتل بابک خرمدین و در ادامه اخبار مربوط به قتل‌های خانوادگی فضای مجازی را درگیر خود کرده است. مسئله قتل والدین یکی از مباحثی شده که در این فضا به صورت طنز و جدی مطرح می شود. امروز رسانه‌ها از خودکشی برادر بابک خرمدین خبر دادند که البته تکذیب شد.

 

*محمدباقر قالیباف در توئیتی نوشت: مجلس شورای اسلامی برای حفظ کرامت زنان، حمایت از حقوق آنان و ایجاد سپر حمایتی قانونی در برابر خشونت علیه بانوان، فوریت لایحه «حفظ کرامت و امنیت زنان در برابر خشونت» را تصویب کرد.

 

*ادعای رئیس‌جمهوری درباره بورس، آن هم در ایامی که بورس با شدید‌ترین ریزش‌ها مواجه شده، حتی اعتراض مطبوعات حامی دولت را برانگیخته است. برخی این سئوال را مطرح می‌کنند که آیا ریزش یک میلیونی بورس اوج بود؟ اخیرا فیلمی از وزیر اقتصاد منتشر شده که عنوان می‌کند برای تامین مالی بودجه در سال گذشته از مردم قرض گرفتیم!

 

*نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی با بیان این که جوجه ریزی در اردیبهشت ١٣ میلیون قطعه کمتر از حد نرمال بوده است، افزایش کنونی قیمت مرغ را مربوط به کاهش جوجه ریزی در فروردین دانست و فحوای سخنان حبیب اسدالله نژاد این است که در آینده هم امکان کمبود و گرانی بیشتر مرغ وجود دارد.

 

*بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه در کنفرانسی با وزیر خارجه آلمان مدعی شد که ایران «پهپادی مسلح را از عراق یا سوریه به اسرائیل ارسال کرده بود». این مقام صهیونیستی همچنین ادعا کرد که این پهپاد در مرز «اسرائیل و اردن» سرنگون شده است.

 

* اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به جاده تلو است و زنی می‌کوشد خود را از خودرو در حال حرکت پایین بیاندازد. پلیس درباره این ویدئو که سر و صدای زیادی ایجاد کرد توضیح داد که این موضوع یک دعوای زن و شوهری و خانوادگی بوده و برادر زن هم حضور داشته و کوشیده ماجرا را ختم به خیر کند.

 

*به گزارش ایران مامن، تکذیب خبر ترور فرمانده دانشگاه پدافند هوایی، خبر رویترز درباره استخراج ۴.۵ درصد بیت کوین جهان در ایران، واکسیناسیون ۳۰۰۰ نفر از پرسنل صداوسیما، موافقت فیفا با برگزاری ۲سال یک بار جام جهانی و … نیز در فضای مجازی پربازتاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات