تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1400 - 13:57
کد خبر : 8277

بیانات مهم رهبر انقلاب و معادلات تازه انتخاباتی

بیانات مهم رهبر انقلاب و معادلات تازه انتخاباتی

سخنرانی رهبر انقلاب در سی‌ویکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) پس از اشاره به «کار بزرگ» بنیانگذار جمهوری اسلامی در خلق و پیاده‌سازی عینی نظریه جمهوری اسلامی، حاوی توصیه‌های مهم انتخاباتی بود.   معرفی مخالفان حاکمیت اسلام (سکولارها و غربی‌ها، سکولارهای مذهبی، مخالفان مردمسالاری و افراطیون مذهبی)، قرار داشتن عدم حضور در انتخابات در راس

سخنرانی رهبر انقلاب در سی‌ویکمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) پس از اشاره به «کار بزرگ» بنیانگذار جمهوری اسلامی در خلق و پیاده‌سازی عینی نظریه جمهوری اسلامی، حاوی توصیه‌های مهم انتخاباتی بود.

 

معرفی مخالفان حاکمیت اسلام (سکولارها و غربی‌ها، سکولارهای مذهبی، مخالفان مردمسالاری و افراطیون مذهبی)، قرار داشتن عدم حضور در انتخابات در راس گناهان کبیره، نقش اساسی مردم در انقلاب و ادامه راه آن در قامت جمهوری اسلامی، ضرورت پرهیز از طرح وعده‌های بی‌پایه در انتخابات و تاکید بر اینکه راه حل مشکلات انتخاب درست است نه رای ندادن از مهمترین محورهای بیانات و توصیه‌های امروز بود.

 

به گزارش ایران مامن، توجه مسئولان به عمل و نه وعده‌ها در مذاکرات هسته‌ای هم محور برجسته دیگری بود که بر آن تاکید شد.

 

و اما نکته پایانی بیانات امروز ضرورت جبران جفایی بود که به گفته رهبر انقلاب در ماجرای عدم احراز صلاحیت‌ها در حق برخی نامزدها و خانواده‌هایشان بروز یافت.

 

پس از طرح این نکته بسیاری از نگاه‌ها به سمت شورای نگهبان و حذف نام علی لاریجانی از لیست نامزدها دوخته شد و احتمال تجدیدنظر در این لیست قوت گرفت؛ وضعیتی که باعث شد سخنگوی شورای نگهبان بلافاصله از اعلام نظرنهایی این شورا «به زودی» سخن به میان آورد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات