تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 18:43
کد خبر : 8609

شرط و شروط ایران برای آمریکا در وین

شرط و شروط ایران برای آمریکا در وین

*سیدعباس عراقچی رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در وین اظهار خوشبینی کرده تا ۲۴تیرماه یعنی ششمین سالگرد برجام، مذاکرات فشرده که در دور ششم پیش می‌رود به سرانجام برسد. به گفته معاون وزیر امور خارجه تقریبا همه اسناد توافق احیای برجام آماده است.   *نیویورک تایمز خبر داده تهران از آمریکا ضمانت‌نامه‌ای کتبی برای خارج نشدن

*سیدعباس عراقچی رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در وین اظهار خوشبینی کرده تا ۲۴تیرماه یعنی ششمین سالگرد برجام، مذاکرات فشرده که در دور ششم پیش می‌رود به سرانجام برسد. به گفته معاون وزیر امور خارجه تقریبا همه اسناد توافق احیای برجام آماده است.

 

*نیویورک تایمز خبر داده تهران از آمریکا ضمانت‌نامه‌ای کتبی برای خارج نشدن از برجام تقاضا کرده است.

 

*در ادامه انتشار گسترده پوسترهای زنان نامزد شوراها در فضای مجازی، کامیابی چهار کاندیدای زن در بوکان کردستان خبرساز شد.

 

*بعد از ناهمخوانی آمار نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری و شبهه در ۴۴۰ هزار رای باطله، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل پرونده در این باره خبر داد. در مقابل، وزارت کشور اعلام داشته این موضوع به دلیل تعدد صندوق‌های رای، خروج تعرفه توسط برخی افراد از شعب رای‌گیری و ریخته شدن سهوی آرا به صندوق‌های دیگر (انتخابات ریاست جمهوری به سایر انتخابات) رخ داده است.

 

*میزان مشارکت انتخاباتی در تهران ۲۶ درصد، آرای رئیسی ۲.۱ میلیون و آرای باطله پایتخت ۱۲درصد اعلام شد.

 

*رسانه‌ها از پیشتازی لیست شورای ائتلاف اصولگرایان و چهره‌هایی چون مهدی چمران و نرجس سلیمانی در انتخابات شورای شهر تهران خبر می‌دهند.

 

*یادداشت وحید حقانیان از چهره‌های شاخص بیت رهبر انقلاب در ایسنا دربردارنده انتقاد از دولت، حمله به احمدی نژاد و اصلاح طلبان و تقدیر از نامزدهایی که از رقابت‌ها کنار نکشیدند، مورد توجه قرار گرفت. برخی هم اظهارات برادر همسر رهبری و «حرامی» خواندن رئیس جمهوری سابق را بازتاب دادند.

 

*بنابر اعلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، پایتخت وارد وضعیت نارنجی مصرف آب شد. همچنین در استان خوزستان گرمای بالای ۴۹ درجه پیش‌بینی شده است.

 

*در آستانه میلاد امام رضا (ع) رسانه‌ها از رسیدن قیمت بلیت هواپیمای تهران- مشهد به یک میلیون تومان خبر دادند.

 

*علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت بعد از نتایج انتخابات اظهار داشته بازنده نظام جمهوری اسلامی است است با غضنفری که گل به خودی می‌زند و داوری که خطاها را ندید.

 

*بنابر اعلام بانک مرکزی، در اردیبهشت‌ماه امسال ۲۸ هزار میلیارد تومان پول چاپ شده و نقدینگی از ۳۶۰۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.

 

*به گزارش ایران مامن، تصاویر جشن پیروزی هواداران رئیسی در شهرهای مختلف، انهدام خودروهای لاکچری قاچاق در فیلیپین، مجادله مربی استقلال تهران با مدیرعامل باشگاه، حادثه سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در بجنورد و شلیک موشک به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق از دیگر اخبار مهم شبکه‌های مجازی بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات