تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 - 21:31
کد خبر : 9388

فریب روسی در واکسن، نقش چینی‌ها در خشکی هور و مدال طلای تیراندازی از ژاپن

فریب روسی در واکسن، نقش چینی‌ها در خشکی هور و مدال طلای تیراندازی از ژاپن

*همزمان با سفر معاون اول رئیس‌جمهوری به خوزستان که با اعتراضات فراوانی روبرو شد، فرمانده سپاه هم در این استان حضور یافت.   *سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، «مزدوران جنایتکار وابسته به آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود» را عامل حوادث خوزستان خواند.   *رئیس‌جمهور کارنامه دولتش در خوزستان را قابل قبول خوانده و با

*همزمان با سفر معاون اول رئیس‌جمهوری به خوزستان که با اعتراضات فراوانی روبرو شد، فرمانده سپاه هم در این استان حضور یافت.

 

*سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، «مزدوران جنایتکار وابسته به آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود» را عامل حوادث خوزستان خواند.

 

*رئیس‌جمهور کارنامه دولتش در خوزستان را قابل قبول خوانده و با بیان اینکه نمی‌توانیم آب سدها را رها کنیم برای «نزول رحمت خداوند» اظهار امیدواری کرد.

 

*با وجود ابهام‌ها در مورد رسیدن آب مورد نیاز به هورالعظیم برای رهایی از خشکی، رسانه‌ها تصاویری از آبگیری قسمت‌هایی از هور منتشر کردند.

 

*اظهارات معاون سازمان محیط زیست درباره صدور مجوز برای یک شرکت چینی از سوی یک شورای امنیتی برای خشکاندن هور جهت استخراج نفت بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.

 

*جواد فروغی پرستار بیمارستان بقیه‌الله توانست مدال طلای المپیک در رشته تیراندازی تپانچه ۱۰متر مردان را کسب کند. امروز همچنین والیبالیست‌ها مقابل لهستان ۳بر۲پیروز شدند.

 

*سخنگوی صنعت برق گفته به دلیل گرمای هوا، احتمال بازگشت خاموشی‌ها در هفته پیش رو بالا است.

 

*معاون وزیر بهداشت مدعی است میزان مرگ‌ومیرها پس از تزریق واکسن کاهش یافته است. این در حالی است که گزارش‌هایی پراکنده از تبعات واکسن به گوش می‌رسد.

 

*سخنگوی ستاد کرونا اظهار داشت روسیه در راه اندازی خط تولید واکسن اسپوتنیک وی در استان البرز ما را فریب داد.

 

*رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) از رسیدن سقف پذیرش بیماران در مراکز درمانی به بالاترین میزان ۱۸ ماه اخیر خبر داد.

 

*سیداحمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان از رئیسی خواست در دولتش اینترنت ملی را راه بیاندازد.

 

*پس از آتش‌سوزی در جنگلهای گلستان، تالاب گروس در آذربایجان غربی طعمه حریق شد.

 

*وزیر کشور دولت اصلاحات اظهار داشت مجلس در ماجرای برجام و FATF معیشت مردم را قفل کرد. از سویی نماینده خمینی شهر هم گفته تمامی بخش‌های مذاکرات هسته‌ای زیر نظر شورای عالی امنیت ملی است و دادستانی کل باید علیه روحانی بخاطر اظهارات اخیرش درباره نقش مجلس اعلام جرم کند.

 

*مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد تردد در جاده‌های کشور در شبانه روز گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

 

*وزارت آب عراق از بررسی طرح احداث سد مشترک با ایران روی اروندرود خبر داده است.

 

*اعتصاب بازیکنان استقلال تهران و افشای قراردادهای نجومی و بیش از ۵میلیارد تومانی برخی از آنان مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

*طالبان همزمان با انتشار خبر سربریدن مترجم نیروهای آمریکایی اعلام داشت برای رسیدن به صلح رئیس جمهور افغانستان باید از قدرت کناره گیری کند.

 

*به گزارش ایران مامن، طرح احتمال کویر شدن دشت قزوین تا ۱۰سال آینده، غیبت ۳۶درصدی داوطلبان کنکور ارشد پزشکی، واژگونی اتوبوس تهران- یزد در حوالی نطنز با یک کشته، درگیری سپاه با اشرار در سیستان و بلوچستان، استفاده از پلیس زن برای کنترل مراسم حج امسال و … از دیگر اخبار ۲۴ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات