تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 23:29
کد خبر : 9611

دفاعیات روحانی و تمجیدهای روحانی‌چی‌ها

دفاعیات روحانی و تمجیدهای روحانی‌چی‌ها

*حسن روحانی که سخنرانی خداحافظی وی در دیدار با وزرا و مدیران ارشد دولتش در سالن اجلاس سران از سوی صداوسیما پخش نشد، امشب در گفت‌وگوی ویژه شبکه یک فرصت یافت تا از کارنامه اجرایی خود دفاع کند.  روحانی در بخشی از سخنرانی‌اش، خود را فرماندهی بی‌سرباز و بی‌اسلحه توصیف کرد.   *وزیر ارتباطات در

*حسن روحانی که سخنرانی خداحافظی وی در دیدار با وزرا و مدیران ارشد دولتش در سالن اجلاس سران از سوی صداوسیما پخش نشد، امشب در گفت‌وگوی ویژه شبکه یک فرصت یافت تا از کارنامه اجرایی خود دفاع کند.  روحانی در بخشی از سخنرانی‌اش، خود را فرماندهی بی‌سرباز و بی‌اسلحه توصیف کرد.

 

*وزیر ارتباطات در این نشست خطاب به روحانی اظهار داشت مردم توسعه فناوری اطلاعات دوره شما را فراموش نخواهند کرد.

 

*وزیر نفت هم عنوان داشت روحانی واقعا مظلوم بوده و به عنوان یک شهروند خود را مدیون او می‌دانم.

 

*به گفته اسحاق جهانگیری، برخی به روحانی پیشنهاد استعفا دادند و خیلی زخم زبان زدند. علی اکبر صالحی هم اظهار داشت در دوره ریاست جمهوری روحانی از منجنیق فلک سنگ فتنه می‌بارید.

 

*ظریف در سخنان امروزش گفت دولت آینده یک اسب زین کرده در مذاکرات در اختیار دارد و خوب است از این فرصت استفاده کند.

 

 

*رسانه‌های خارجی امروز بخشی از سخنان روحانی در سالن اجلاس سران را اولین تایید سرقت اسناد هسته‌ای ایران توسط اسرائیل عنوان کردند.

 

*به گفته نماینده روسیه در مذاکرات هسته‌ای، ایران در حال فاصله گرفتن از تعهدات برجامی است.

 

*بر اساس اعلام نهادهای انتظامی و امنیتی، در روزهای تنفیذ ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی، علاوه بر بسته شدن فرودگاه‌های پیرامون پایتخت، محدودیت‌های تردد در مناطق مرکزی تهران اعمال خواهد شد.

 

*پس از درخواست وزیر بهداشت از رهبری برای صدور دستور تعطیلی دو هفته‌ای جهت مقابله با کرونا، بررسی این مساله به ستاد ملی مقابله با کرونا واگذار شد.

 

*به دنبال موضع‌گیری‌های شدید آمریکا و برخی کشورهای غربی خصوصا انگلیس در قبال حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان و صدور توصیه‌هایی رسانه‌ای به دولت آمریکا از جمله ترک مذاکرات هسته‌ای، سخنگوی وزارت خارجه بیانیه‌های «تحریک‌آمیز» را محکوم کرد.

 

*پس از ادعای دولت بحرین مبنی بر پولشویی بانک مرکزی و چند بانک ایرانی، این نهاد در اطلاعیه‌ای این ادعاها را رد و اعلام کرد حق اقدام متقابل و پیگیری قضایی موضوع را برای خود محفوظ می‌داند.

 

*علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در دفاع از طرح اینترنتی مجلس اظهار داشت ابزارآلات فساد و فحشای جنسی در اینستاگرام به راحتی خرید و فروش می‌شود. در مقابل، مدیرعامل دیجی کالا اعلام کرد صراحتا با طرح صیانت مخالفیم.

 

*پس از تایید اعتبارنامه رئیسی در شورای نگهبان، شهیندخت مولاوردی مدعی شد آیت الله آملی لاریجانی این اعتبارنامه را امضا نکرده است.

 

*فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله ۲تُنی تریاک در نزدیکی سبزوار خبر داد.

 

*مطابق آمار اعلامی وزارت صمت، گوشت مرغ در سه ماهه امسال ۱۰۵ درصد، شکر ۸۴ درصد، برنج ۹۰ درصد و گوشت گوساله ۵۱ درصد افزایش قیمت داشته است.

 

*به گزارش ایران مامن، واکنش منفی کاربران مجازی به حضور هواپیمای آب‌پاش ایران در عملیات اطفای حریق جنگل‌های ترکیه و اعتراض به عدم کاربرد این تجهیزات در حوادث داخلی، ناکامی فرنگی‌کاران ایرانی در صعود به فینال رقابت‌های المپیک، راهی شدن ۵۰۰ نفر به بیمارستان در سیستان بخاطر طوفان از دیگر اخبار شبانه‌روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات