تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 20:35
کد خبر : 10810

چهره‌ای که با هر بهانه‌ نامش از تکرار نمی‌ایستد

چهره‌ای که با هر بهانه‌ نامش از تکرار نمی‌ایستد

حادثه سیزده دی ۹۸ در خروجی فرودگاه بغداد تکمیل فرایند اسطوره شدن سردار سلیمانی در جمهوری اسلامی بود؛ بُعدی که رئیس جمهور سابق آمریکا هنگام صدور فرمان ترور توجهی به آن نداشت.   اکنون برای شخصیت شاخص نظامی و کاریزماتیک نظام که بزرگترین مراسم تشییع جنازه بعد از بنیانگذار جمهوری اسلامی برای او برگزار شد،

حادثه سیزده دی ۹۸ در خروجی فرودگاه بغداد تکمیل فرایند اسطوره شدن سردار سلیمانی در جمهوری اسلامی بود؛ بُعدی که رئیس جمهور سابق آمریکا هنگام صدور فرمان ترور توجهی به آن نداشت.

 

اکنون برای شخصیت شاخص نظامی و کاریزماتیک نظام که بزرگترین مراسم تشییع جنازه بعد از بنیانگذار جمهوری اسلامی برای او برگزار شد، وقایع مختلف با هر درجه‌ای از ارتباط، به یادآوری سردار سلیمانی گره می‌خورد.

 

 

در یکی از آخرین اظهارنظرها، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء به نقل از سردار سلیمانی گفته «۶ارتش را بیرون از سرزمین ایران تا سواحل مدیترانه سازماندهی کرده‌ام که هر دشمنی بخواهد با ایران بجنگند باید از این ارتش‌ها عبور کند.»

 

حتی پس از فداکاری نوجوان ایذه‌ای که جانش را برای نجات دو زن به آتش انداخت، عکس و نام وی در کنار سردار سلیمانی قرار گرفت.

 

در خصوص همین یادمان‌ها «سومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی: الگوی جریان حلقه‌های میانی تمدن‌ساز» تدارک دیده شده که مقارن با «نخستین جشنواره‌ ملی تولیدات رسانه‌ای با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت همایش مراجعه فرمایید؛

 

Csp.ihu.ac.ir

Hgaam2.ihu.ac.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات