تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 23:49
کد خبر : 10838

مجادله مجدد میان ایران و آژانس

مجادله مجدد میان ایران و آژانس

* در پی گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر جلوگیری ایران از تعویض کارت‌ حافظه دوربین‌های سایت «تسا» در کرج، نماینده جمهوری اسلامی در وین اعلام داشت خواسته آژانس جزو توافقات نبوده و نماینده روسیه هم این موضع را تایید کرد.   * سخنگوی سازمان انرژی اتمی با یادآوری خرابکاری اسرائیلی‌ها در مجتمع کرج

* در پی گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر جلوگیری ایران از تعویض کارت‌ حافظه دوربین‌های سایت «تسا» در کرج، نماینده جمهوری اسلامی در وین اعلام داشت خواسته آژانس جزو توافقات نبوده و نماینده روسیه هم این موضع را تایید کرد.

 

* سخنگوی سازمان انرژی اتمی با یادآوری خرابکاری اسرائیلی‌ها در مجتمع کرج اظهار داشت آژانس نباید روند سازنده ایجاد شده را تخریب کند.

 

* به موازات درخواست اروپا برای ایجاد دسترسی در کرج برای بازرسان، آمریکا هم در جلسه حکام آژانس خطاب به ایران اعلام کرد از بین دسترسی بازرسان یا عواقب آن یکی را انتخاب کنید.

 

* به گفته رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین، آمار فروش نفت ایران به این کشور بخاطر تحریم‌ها کاملا محرمانه است.

 

* بنا بر اعلام رئیس سازمان حج و زیارت، بیش از ۸۰ هزار ایرانی برای اربعین وارد عراق شده اند. تعداد عراقی‌های حاضر در مراسم اربعین امسال هم بیش از ۱۴ میلیون نفر برآورد شده است.

 

* همزمان با تاکید رئیس سازمان پدافند غیرعامل بر تست پی سی آر زائران اربعین در مسیر بازگشت به ایران، وزیر کشور از قرنطینه کرونا مثبت‌ها خبر داد.

 

* بنابر اعلام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تبلیغات ضدواکسن باعث کاهش واکسیناسیون در خوزستان شده است.

 

* بر اساس پژوهشی تازه در حوزه جرم‌شناسی، کرونا باعث کاهش همه جرایم شده اما در دوره اپیدمی، تهران شاهد رشد ۲۴درصدی اعتیاد بوده است.

 

* همسر زنی که بخاطر ناتوانی در خرید لوازم مدرسه فرزندان و معوق شدن ۵ ماه حقوقش خودسوزی کرد، به رسانه‌ها گفته به همراه سایر کارگران شهرداری دهدشت اعتراض کرده ولی کسی به دادشان نرسیده است.

 

* به نوشته رسانه‌ها، سنگ قبر هم دچار گرانی به میزان ۳۵درصد شده و در بهشت زهرا قیمت آن از ۳.۵ تا ۱۰ میلیون تومان است.

 

* در روزی که رسانه‌ها از کاهش ۱۵ درصدی مخاطبان صدا و سیما طی ۲.۵ سال گذشته بر اساس نظرسنجی ایسپا خبر دادند، ممنوعیت‌های صدا و سیمایی مانند چای ریختن مرد برای زن، پوشیدن دستکش چرم برای زنان، نمایش نوشیدنی قرمز، خوردن پیتزا و ساندویچ، نشان دادن دو پسر یا زن و مرد تنها در خانه و … خبرساز شد.

 

* طالبان در ولایت کاپیسا گوشی دوربین‌دار و اصلاح اروپایی موی جوانان را ممنوع و تراشیدن ریش را گناه کبیره اعلام کرد.

 

* رهبر حزب سوسیال دموکرات آلمان بعد از اعلام نتایج انتخابات گفته، ائتلاف هم‌حزبی‌های مرکل باید به جایگاه اپوزسیون برود.

 

* رئیس جمهوری کره جنوبی پیشنهاد داده در این کشور ممنوعیت خوردن گوشت سگ برقرار شود. بر اساس برآوردها سالانه یک میلیون سگ در کره جنوبی خورده می‌شود.

 

* به گزارش ایران مامن، حکم رهبر انقلاب به دانشجویان برای جهاد واقعی در فضای مجازی، تکرار اتهام‌زنی‌های نخست‌وزیر اسرائیل علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، خبر «آسوشیتدپرس» مبنی بر مذاکرات تازه تهران و ریاض، اعلام صدور ۳۷۲۰ شناسنامه برای فرزندان با مادر ایرانی و پدر خارجی، شکست فوتسال ایران از قزاقستان و حذف از جام جهانی و … از دیگر اخبار ۲۴ ساعت اخیر بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات