تاریخ انتشار : دوشنبه 13 تیر 1401 - 13:41
کد خبر : 14454

۲.۲ میلیون عائله جدید برای دولت از بیستم تیرماه

۲.۲ میلیون عائله جدید برای دولت از بیستم تیرماه

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه نتیجه بررسی گروه اول ثبت‌نام کنندگان یارانه‌ها مشخص شده است، اعلام داشته این گروه شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودند که از این تعداد حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه شناخته شدند و براساس لیست افرادی که مشمول شناخته شده‌اند، در تاریخ

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه نتیجه بررسی گروه اول ثبت‌نام کنندگان یارانه‌ها مشخص شده است، اعلام داشته این گروه شامل دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بودند که از این تعداد حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه شناخته شدند و براساس لیست افرادی که مشمول شناخته شده‌اند، در تاریخ ۲۰ تیر ماه یارانه به همراه معوقات دو ماه گذشته واریز خواهد شد.

 

به گزارش ایران مامن، به دنبال پرداختی‌های اردیبهشت و خرداد، یک هفته دیگر یارانه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی در حساب سرپرست خانوار دهک‌ها اول تا ۹ درآمدی خواهد بود.

 

برخی افراد تا پیش از اردیبهشت مشمول یارانه بودند ولی در اردیبهشت و خرداد یارانه آنها حذف شد و نسبت به این موضوع اعتراضات خود را در سایت رفاه ثبت کردند.

 

«سیده طیبه حسینی» سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه در این خصوص گفت: ممکن است طی روزهای آینده نتیجه اعتراضات را اعلام کنند و به این ترتیب بتوانیم مسدودی یارانه افرادی را که اعتراض آنها مورد قبول واقع شده رفع کنیم و پرداختی مربوط به ماه‌های خرداد و تیر را نیز انجام دهیم. ضمن اینکه این احتمال نیز وجود دارد که تا ۲۰ تیرماه نتیجه اعتراضات به ما ابلاغ نشود.

 

در همین خصوص «سیدابراهیم رئیسی» دیروز از مسئولان یارانه‌ای خواست بررسی اعتراضات سرعت پیدا کند و بعد از ۲، ۳ ماه تاخیر در کار جایز نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات