تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 13:43
کد خبر : 14484

تمدید قرعه‌کشی خودرو تا ۱۴۰۲؛ وزیر صمت در حاشیه امن؟

تمدید قرعه‌کشی خودرو تا ۱۴۰۲؛ وزیر صمت در حاشیه امن؟

در تازه‌ترین خبر درباره قرعه‌کشی خودرو، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته فرایند «لاتاری خودرو» تا پایان سال حذف می‌شود.   بنابر اعلان «امید قالیباف» برنامه‌ای که امسال وزارت صمت از خودروسازان مطالبه کرده تولید بیش از ۱.۵ میلیون خودرو است که در بهار امسال ۹۸ درصد آن برنامه محقق شده است. تا ۷

در تازه‌ترین خبر درباره قرعه‌کشی خودرو، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته فرایند «لاتاری خودرو» تا پایان سال حذف می‌شود.

 

بنابر اعلان «امید قالیباف» برنامه‌ای که امسال وزارت صمت از خودروسازان مطالبه کرده تولید بیش از ۱.۵ میلیون خودرو است که در بهار امسال ۹۸ درصد آن برنامه محقق شده است. تا ۷ تیرماه، ۳۰۰ درصد رشد در تولید خودرو کامل نسبت به مدت مشابه محقق شده و با ادامه این برنامه به‌تدریج شاهد حذف قرعه‌کشی خودرو تا آخر سال خواهیم بود.

 

به گزارش ایران مامن، سویه دیگر این اعلان این است که قرعه‌کشی به رغم وعده‌های مکرر وزیر صمت تا ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت. این در حالی است که یکی از رئوس دلایل درخواست برای استیضاح وی همین سیستم پرشائبه واگذاری خودرو بوده است.

 

 

«سیدرضا فاطمی امین» مهرماه پارسال گفته بود امسال با افزایش تولید صد هزار دستگاه خودرو، تولید این محصول به یک میلیون دستگاه خواهد رسید. ضمن اینکه سال آینده یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید می‌شود. به این ترتیب بحث قرعه کشی خودرو نیز حذف خواهد شد.

 

درباره استیضاح فاطمی امین لازم به ذکر است با وجود خبر رسانه‌ها در پایان خردادماه مبنی بر اعلام وصول درخواست استیضاح‌طلبان، یک هفته بعد اعلام شد رئیس مجلس آن را اعلام وصول نکرده و وی از متقاضیان استیضاح خواسته که فرصت دو ماهه به فاطمی‌امین بدهند.

 

در تازه‌ترین خبر مربوط به قرعه کشی، «منوچهر منطقی» معاون وزیر صمت ۱۴ تیرماه اعلام داشت با توجه به افزایش تولید، در انتهای تیرماه یا اوایل مردادماه قرعه‌کشی با تعداد قابل توجهی برگزار خواهد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات