تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 7:16
کد خبر : 14595

آخرین تصمیمات خودرویی و بنزینی

آخرین تصمیمات خودرویی و بنزینی

با وجود تکذیب‌های مکرر درباره افزایش قیمت بنزین در سال جاری، هر از چندگاه و در ارتباط با اخباری مانند جمع‌آوری کارت سوخت جایگاهداران، هراس از گرانی این کالای حساس و البته پریارانه زنده می‌شود.   در تازه‌ترین خبر بنزینی، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت بیست و یکم تیرماه اظهار داشت طرح واریز یارانه بنزین

با وجود تکذیب‌های مکرر درباره افزایش قیمت بنزین در سال جاری، هر از چندگاه و در ارتباط با اخباری مانند جمع‌آوری کارت سوخت جایگاهداران، هراس از گرانی این کالای حساس و البته پریارانه زنده می‌شود.

 

در تازه‌ترین خبر بنزینی، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت بیست و یکم تیرماه اظهار داشت طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی، یک طرح آزمایشی بود و بنا بود فقط در کیش و قشم اجرا و آثار آن ارزیابی شود و زیر ساخت‌های آن مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا حرکت به سمت آن مسیر شدنی است یا نه.

 

به گزارش ایران مامن، پیش از گفته‌های سخنگو، وزیر اقتصاد خبر داده بود طرح اختصاص ۱۵ لیتر بنزین به هر نفر از دستور کار خارج شده است.

 

و اما در مورد خودرو، معاون وزیر صمت با وعده رونمایی از خودروهای اقتصادی داخلی در اوایل مرداد و رد امکان واردات خودروی دست دوم اظهار داشته بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا شهریور ۱۴۰۱ واردات خودرو انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات