تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 15:19
کد خبر : 5436

انتخابات۱۴۰۰؛ نامزدهای تکراری یا غیرجذاب

انتخابات۱۴۰۰؛ نامزدهای تکراری یا غیرجذاب

در یکی از کرخت‌ترین ادوار منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری، تنور کاندیداتوری در حال گرم شدن است مخصوصا امروز ۲۲بهمن که حامیان «محمود احمدی‌نژاد» با تجمع روبروی خانه‌اش او را قسم دادند تا بیاید. به گزارش ایران مامن، اکنون نامزدهای بالقوه متعددی میان اصلاح‌طلبان و اصولگراها دیده می‌شوند. در جناح اصلاح‌طلبان، کارگزاران روی نامزدهایی مثل «محسن

در یکی از کرخت‌ترین ادوار منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری، تنور کاندیداتوری در حال گرم شدن است مخصوصا امروز ۲۲بهمن که حامیان «محمود احمدی‌نژاد» با تجمع روبروی خانه‌اش او را قسم دادند تا بیاید.

به گزارش ایران مامن، اکنون نامزدهای بالقوه متعددی میان اصلاح‌طلبان و اصولگراها دیده می‌شوند. در جناح اصلاح‌طلبان، کارگزاران روی نامزدهایی مثل «محسن هاشمی» و «اسحاق جهانگیری» مانور داده و شخصیت‌هایی چون «علی لاریجانی»‌ را به عنوان کاندیدای قرضی مدنظر قرار دارند.

 

در کنار «سیدحسن خمینی»، حتی برخی از کاندیداتوری رئیس دولت اصلاحات سخن می‌گویند و به جای ترمیم ساختارهای شورایی معتقدند «سیدمحمد خاتمی» به طور مستقیم باید وارد عرصه انتخابات شود.

 

تعداد نامزدهای احتمالی اصولگرایان بیشتر است؛ از روسای دو قوه مقننه و قضاییه گرفته تا برخی نظامیان و نمایندگان مجلس یازدهم مثل «حمیدرضا حاجی‌بابایی» و …

 

تعدادی چهره‌ها مثل «عزت الله ضرغامی» هم مدت‌ها پیش وارد فاز تبلیغات شده‌اند. حتی احتمال کاندیداتوری یک زن اصولگرا وجود دارد (مرضیه وحید دستجردی).

 

دولتمردان هم از این قافله عقب نمانده‌اند و چند کاندیدای احتمالی مانند وزرای نیرو و ارتباطات با شعارهای مشخص دارند. حضور برخی نامزدهای انفرادی همچون «محسن رضایی»‌ نیز در انتخابات۱۴۰۰ محتمل است.

 

در میان باقی اسم‌های مطرح می‌توان به «حسین دهقان»، «سعید محمد» و «سیدپرویز فتاح» از بین نظامیان و «محمدجواد ظریف» و «صادق خرازی» از جمع دیپلمات‌ها اشاره کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات