تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 - 13:17
کد خبر : 5711

علت آتش سوزی در جنگل های نوشهر مشخص نیست

علت آتش سوزی در جنگل های نوشهر مشخص نیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران از مهار شدن آتش‌سوزی عرصه جنگلی نوشهر خبر داد و گفت:علت آتش‌سوزی این عرصه جنگلی در حال بررسی است.   به گزارش ایران مامن، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی درعرصه جنگلی نهررودبار در بخش کجور نوشهر گفت: با شروع باش باران و برف از

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران از مهار شدن آتش‌سوزی عرصه جنگلی نوشهر خبر داد و گفت:علت آتش‌سوزی این عرصه جنگلی در حال بررسی است.

 

به گزارش ایران مامن، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی درعرصه جنگلی نهررودبار در بخش کجور نوشهر گفت: با شروع باش باران و برف از صبح امروز، آتش‌سوزی در این منطقه حفاظت شده البرز مرکزی کجور(نوشهر) به طور کامل مهار شد.

 

ابراهیمی‌کارنامی با اشاره به شیب زیاد منطقه حریق که از برگ درختان پوشیده شده بود، گفت: با توجه به صعلب‌العبور بودن منطقه آتش‌سوزی و وزش باد شدید، مهار آتش را بسیار سخت و دشوار کرده بود که با بارش باران صبح امروز آتش به طور کامل اطفاء شده است.

 

 

او ادامه داد: محیط‌بانان تا اطمینان از خاموش شدن کامل آتش در محل آتش‌سوزی مستقر خواهند بود.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران، علت آتش‌سوزی را در حال بررسی دانست و پوشش گیاهی منطقه را جنگلی انبوه از گونه‌های درختان راش و بلوط عنوان کرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات