تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 23:02
کد خبر : 5987

مجلس انقلابی؛ از تذکر کیهان تا مالیات‌بندی برای از ما بهتران

مجلس انقلابی؛ از تذکر کیهان تا مالیات‌بندی برای از ما بهتران

در روزی که هواداران خشمگین باشگاه استقلال در تجمع بهارستان با علامت شیش‌تایی یکی از مجلسی‌ها از پشت شیشه مواجه شدند و حرف‌وحدیث‌ها بر سر نرخ اینترنت ۱۴۰۰ بالا گرفت، نمایندگان برای سلبریتی‌های با درآمد سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان مالیات بریدند. علاوه بر این خانه‌های بالای ۱۰ میلیارد تومان و خودروهای بالای یک

در روزی که هواداران خشمگین باشگاه استقلال در تجمع بهارستان با علامت شیش‌تایی یکی از مجلسی‌ها از پشت شیشه مواجه شدند و حرف‌وحدیث‌ها بر سر نرخ اینترنت ۱۴۰۰ بالا گرفت، نمایندگان برای سلبریتی‌های با درآمد سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان مالیات بریدند.

علاوه بر این خانه‌های بالای ۱۰ میلیارد تومان و خودروهای بالای یک میلیارد به همراه صفحات تبلیغاتی اینفلوئنسرها بالای ۵۰۰ هزار فالور با مالیات مجلس مواجه شدند.

 

به گزارش ایران مامن، نکته جالب توجه امروز تذکر «حسین شریعتمداری» مدیر مسئول «کیهان» به نمایندگانی بود که دیروز دولت را بخاطر توافق با آژانس بین المللی انرژی اتمی هدف شدیدترین حملات قرار دادند. به نوشته کیهان نیازی به این حجم اعتراض نبود و این اقدام بدون نظر شورای عالی امنیت انجام نشده است.

 

مجلس امروز افزایش ۳ هزار میلیارد تومانی اخذ منابع از اپراتورها و اختصاص آن به صدا و سیما و ارگان‌های دیگر را تصویب کرد؛ مصوبه‌ای که به گفته وزیر ارتباطات به افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اینترنتی منتهی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات