تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 19:41
کد خبر : 6710

از درگیری‌های گنبد کاووس تا قرارداد عجیب تتلو

از درگیری‌های گنبد کاووس تا قرارداد عجیب تتلو

*امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو با کمپانی یونیورسال از بزرگترین تولیدکنندگان حوزه موسیقی در جهان قرارداد همکاری امضا کرده‌است.   *به گزارش ایران مامن، فرشاد فرجی مدافع تازه‌وارد تیم پرسپولیس، از علاقه به سلفی‌گرفتن با رهبری سخن گفته است. پیش از این مهدی ترابی دیگر بازیکن این تیم، تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور را

*امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو با کمپانی یونیورسال از بزرگترین تولیدکنندگان حوزه موسیقی در جهان قرارداد همکاری امضا کرده‌است.

 

*به گزارش ایران مامن، فرشاد فرجی مدافع تازه‌وارد تیم پرسپولیس، از علاقه به سلفی‌گرفتن با رهبری سخن گفته است. پیش از این مهدی ترابی دیگر بازیکن این تیم، تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور را اطاعت از رهبری عنوان کرده بود.

 

*در پی انتشار شایعاتی از تجاوز مرد ۵۵‌ساله به دو کودک در گنبد کاووس که مسوولان البته بخش آدم‌ربایی آن را تایید کرده‌اند، تجمع و نیز درگیری‌هایی ایجاد و هشتگ گنبدکاووس در شبکه‌های اجتماعی ترند شد.

 

*علی صبوری کمدین و اینفلوئنسر اینستاگرامی به دلیل درگیری با کارمندان بیمارستانی در تهران، دستگیر و سرانجام با قرار وثیقه آزاد شد.

 

*شنیده‌ها از ارسال نامه‌ای با ۲۰۰ هزار امضا به رهبری خبر می‌دهد که در آن طرفداران محمود احمدی‌نژاد خواستار صدور حکم حکومتی برای حضور نامزد محبوبشان در انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند.

 

*پس از حمله به رئیس‌جمهوری به خاطر پوشیدن لباده ایتالیایی، دیروز برخی کاربران توییتر تصاویر رئیس مجلس را در حالی که برند ایتالیایی کت و شلوارش مشخص شده بود، منتشر کردند.

 

*بعد از سخنان اخیر فرمانده سپاه، دیروز سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مجلس نیز از محدودسازی فضای مجازی با استناد به بیانات رهبری خبر داد.

 

*سخنان رئیس جمهور افغانستان مبنی بر اینکه به ایران آب مجانی نمی‌دهیم و تنها در قبال نفت حاضر به واگذاری آب به ایران هستیم، موجی از واکنش‌ها را در میان کاربران به وجود آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات