تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 15:54
کد خبر : 7014

 ۲ دستمایه تازه برای اپوزسیون؛ از تهران تا وین

 ۲ دستمایه تازه برای اپوزسیون؛ از تهران تا وین

* در کنار کرونا که طی روزهای اخیر هشتگ ترند‌ روزانه در فضای مجازی است، هشتگ #ولو_بلغ_ما_بلغ مرتبط با اظهارات «محمود صادقی »نماینده سابق تهران در خصوص ناآرامی‌های آبان ۹۸ در توئیتر فارسی ترند شد.   *«محمد غرضی» برای بار دوم اعلام کاندیداتوری کرد. وی اواخر بهمن‌ماه هم در گفت‌و گو با نامه نیوز از

* در کنار کرونا که طی روزهای اخیر هشتگ ترند‌ روزانه در فضای مجازی است، هشتگ #ولو_بلغ_ما_بلغ مرتبط با اظهارات «محمود صادقی »نماینده سابق تهران در خصوص ناآرامی‌های آبان ۹۸ در توئیتر فارسی ترند شد.

 

*«محمد غرضی» برای بار دوم اعلام کاندیداتوری کرد. وی اواخر بهمن‌ماه هم در گفت‌و گو با نامه نیوز از نامزدی برای انتخابات۱۴۰۰ خبر داده‌بود.

 

*«علی مطهری» از دیگر نامزدهای این دوره در یکی از اتاق‌های کلاب هاوس و در پاسخ به سوالات مربوط به حجاب اظهار کرد: اگر مردی با دیدن زنان بیکینی پوش تحریک نشود، مریض است.

 

علی مطهری نایب رئیس مجلس دهم

 

*«عزت الله ضرغامی» که هنوز رسما اعلام نامزدی نکرده خود را از علاقه‌مندان به چگوارا خواند و شعار نان، مسکن، آزادی را شعار امروز خود عنوان کرد.

 

*رییس ستاد مبارزه با کرونای پایتخت، با بیان اینکه کرونا جهش یافته در تمامی محله‌های تهران توسعه یافته، راه گذر از این بحران را تعطیلی پایتخت دانست.

 

*رییس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در سخنانی بحث‌برانگیز گفته است: مردم از صف مرغ خوششان می‌آید.

 

*بی بی سی فارسی در خبری عجیب نوشت: یک زن انگلیسی در سه هفته ۲بار حامله شد!

 

*توصیه مجدد یک فرد معمم به زائران حرم امام رضا برای ماسک نزدن برای بار دوم وایرال شد. روابط عمومی نظام پزشکی این اظهارات را جرم دانست.

 

*به گزارش ایران مامن، فیلم مواجهه «کاظم غریب آبادی» سفیر ایران در وین که در واکنش به اعتراض و هتاکی یک زن اپوزسیون گفت “برو‌ گم شو” بازتاب زیادی داشت؛ برخلاف موج اعتراضی؛ رسانه‌ای مثل رجانیوز این جمله را واکنش “درخور” دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات