تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 - 12:11
کد خبر : 7120

از طغیان کرونا تا شلیک به پا و کمر

از طغیان کرونا تا شلیک به پا و کمر

*اظهارات دو چهره یکی ورزشی و دیگری سیاسی در خصوص وضع معیشت و اعتماد مردم، در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. «علی دایی» در مصاحبه‌ای گفته اینکه به مردم می‌گویید نخوردید، توهین به یک ملت است. «احمد توکلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نیز اظهار داشته نباید خود را فریب دهیم، میزان اعتماد مردم به حاکمیت

*اظهارات دو چهره یکی ورزشی و دیگری سیاسی در خصوص وضع معیشت و اعتماد مردم، در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. «علی دایی» در مصاحبه‌ای گفته اینکه به مردم می‌گویید نخوردید، توهین به یک ملت است. «احمد توکلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نیز اظهار داشته نباید خود را فریب دهیم، میزان اعتماد مردم به حاکمیت در ۴۰ سال اخیر هیچ گاه به این اندازه کم نبوده است.

 

*در ادامه‌ی سخنان جنجالی نماینده تبریز که گفته بود دست وزیر کشور به خون مردم آلوده است، «احمد علیرضا بیگی» افزود: وزیر کشور با تمسخر گفت که فقط به سر معترضان آبان شلیک نشد به کمر و پایشان هم زدیم.

 

*همزمان با سفر نخست وزیر کره جنوبی به تهران در ارتباط با دلارهای بلوکه شده در این کشور، حکم ممنوعیت ورود محصولات سامسونگ و ال جی با واکنش کاربران روبرو شد.

 

 

*به گزارش ایران مامن، اظهاراتِ «علی مطهری» در خصوص حجاب زنان در هاوس کلاب، همچنان واکنش طنز کاربران اینستاگرام و توئیتر را در پی دارد.

 

*در شبانه روزی که صحبت‌های رئیس‌جمهوری درباره دلایل شیوع کرونا، واکنش‌های منفی زیادی را برانگیخت، سخنان عضو کمیته علمی و نیز رئیس ستاد کرونای تهران در خصوص آخرین وضعیت اپیدمی وایرال شد. «مینو محرز» از پرشدن تخت بیمارستان‌ها گفته و «علیرضا زالی» نیز از مرگ تهرانی ها به طور متوسط در هر ۱۶ دقیقه یک نفر خبر داد.

 

*وزیر بهداشت هم درباره پیک چهارم کرونا اظهار داشت: آنچه می بینید حاصل سفرها و صف مرغ است.

 

*ویدئوی چند دقیقه ای «محسن نامجو» موزیسین خارج کشور در خصوص مشکلات و دردهای زندگی معاصر، مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفت و وایرال شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات