تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 11:21
کد خبر : 7273

موج تازه انتقادات به وزیر بهداشت و نگرانی سیاسی‌ها از وضعیت مشارکت در انتخابات

موج تازه انتقادات به وزیر بهداشت و نگرانی سیاسی‌ها از وضعیت مشارکت در انتخابات

*فضای کلاب هاوس در شب گذشته متاثر از بحث و جدال‌های داغ طرفداران قالیباف و مخالفانش بود؛ چهره‌های حامی رئیس مجلس همچون سیدمحمود رضوی، شهرام گیل آبادی و سعید آجرلو در مقابل مخالفان حضور قالیباف در کسوت ریاست جمهوری همچون یاشار سلطانی، عبدالله عبدی و ساجده عرب سرخی قرار داشتند.   *سیدحسن خمینی در نخستین

*فضای کلاب هاوس در شب گذشته متاثر از بحث و جدال‌های داغ طرفداران قالیباف و مخالفانش بود؛ چهره‌های حامی رئیس مجلس همچون سیدمحمود رضوی، شهرام گیل آبادی و سعید آجرلو در مقابل مخالفان حضور قالیباف در کسوت ریاست جمهوری همچون یاشار سلطانی، عبدالله عبدی و ساجده عرب سرخی قرار داشتند.

 

*سیدحسن خمینی در نخستین موضع گیری بعد از انصراف از حضور در انتخابات ریاست جمهوری، درباره وضعیت حضور مردم در انتخابات خرداد ماه گفت: مردم خیلی ناامید و قهرند.

 

*صادق زیبا کلام در کلاب هاوس از مشارکت ۳۰ درصدی مردم در انتخابات پیش رو خبر داد و درباره اوضاع اصلاح طلبان گفت: درصورت حضور خاتمی هم این جریان قادر به جلب نظر و رای مردم نخواهد بود.

 

*وزیر بهداشت که حرف‌وحدیث‌ها درباره‌اش کم نیست با موج چندم واکنش‌های منفی روبرو شد. «سعید نمکی» گفته موج چهارم کرونا را کالبدشکافی نمی کنم چرا که غصه‌ای بر غصه‌های رهبری اضافه خواهد شد.

 

*به گزارش ایران مامن، یک کاربر توئیتر با اشاره به اعلام آمادگی ایران مال برای پوشش بستری بیماران کرونایی، نوشت: یک سال از انتشار این خبر گذشت؛ جایی که وزارت بهداشت رسما اعلام کرد ایران‌مال ۳هزار تخت بیمارستانی مدرن در مجموعه‌اش آماده کرده تا بیماران مبتلا به کرونا آنجا بستری شوند، امروز که می‌گویند بیمارستان‌های تهران جا ندارند یکی از وزیر بهداشت بپرسد آن فضای بزرگ ایران مال چه شد؟

 

*در واکنش به واگذاری سهمیه پاکبانان آبادانی به مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر، سلمان زاده رییس علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: ماسک داشتند، نشناختیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات