تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 13:19
کد خبر : 7741

 پایان یک خصوصی‌سازی بدفرجام و ادامه کلاهبرداری‌های دیجیتال

 پایان یک خصوصی‌سازی بدفرجام و ادامه کلاهبرداری‌های دیجیتال

*بازگشت کارخانه هفت تپه به دولت از مهمترین وقایع ۲۴ساعت گذشته بود. رسانه‌ها و کاربران اصولگرا و مخالف دولت بیش از بقیه به این رخداد پرداخته‌اند. روزنامه «کیهان» در این باره تیتر زد که «شرکت کشت و صنعت هفت تپه با پیگیری مجلس و قاطعیت قوه قضاییه به بیت المال بازگشت»   *انتشار تصویر پرستاری

*بازگشت کارخانه هفت تپه به دولت از مهمترین وقایع ۲۴ساعت گذشته بود. رسانه‌ها و کاربران اصولگرا و مخالف دولت بیش از بقیه به این رخداد پرداخته‌اند. روزنامه «کیهان» در این باره تیتر زد که «شرکت کشت و صنعت هفت تپه با پیگیری مجلس و قاطعیت قوه قضاییه به بیت المال بازگشت»

 

*انتشار تصویر پرستاری در حال صحبت با تلفن همراه هنگام تزریق واکسن کرونا، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت. کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به این عکس نوشت: ‏واکسیناسیون هموطنان بالای ٨٠ سال آغاز فاز دوم واکسیناسیون علیه کرونا در ایران است، البته صحبت با تلفن همراه همزمان با تزریق واکسن در پروتکل‌ها منظور نشده و جای بررسی دارد!

 

*ریزگردها کرمان را تعطیل کرد. ‏بر اساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار امروز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه، کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان ‎کرمان به استثنا مراکز درمانی، نظامی و انتظامی به دلیل آلودگی هوا و ریزگردها تعطیل است.

 

*معاون وزیر بهداشت در اظهارنظری قابل تامل گفت: نماز عید فطر و پارتی برای ویروس فرقی ندارد. دکتر حریرچی معتقد است  بعضی‌ها می‌خواهند در تعطیلات عید فطر، جشن و پارتی برگزار کنند، برخی دنبال برگزاری نماز عید هستند. فرقی نمی‌کند. ویروس ایدئولوژیک عمل نمی‌کند. هر جا تجمع باشد ویروس عمل می‌کند.

 

*موضوع بازگشایی مدارس و برگزاری حضوری امتحانات نهایی هنوز درفضای مجازی بازتاب دارد. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اخیرا اعلام کرده است: مدارس و دانشگاه‌ها از اول مهر بازگشایی می‌شوند. معلمان و اساتید دانشگاه‌ها در مرداد واکسینه می‌شوند.

 

*پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه نسبت به کلاهبرداری صرافی‌ها و کیف‌ پول‌های تقلبی هشدار داد و نوشت: سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال، شیوه‌های کلاهبرداران در فضای مجازی را نیز تغییر داده است. دنیای ارزهای دیجیتال پر از صرافی‌های متقلبی است که یک‌ شبه به‌ وجود می‌آیند و ناپدید می‌شوند. در مورد استفاده از این صرافی‌ها باید به‌شدت جانب احتیاط را رعایت کنید، زیرا ممکن است ارزهای دیجیتال یا پول نقدتان را به سرقت ببرند.

 

*درخواست اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت برای انجام تبلیغات بازتاب مختلفی درفضای مجازی داشته است. به نوشته او این یعنی مرگِ پنجاه سال فعالیت هنری

 

*به گزارش ایران مامن، ادامه درگیری‌ها در مسجدالاقصی، مصاحبه خارجی احمدی نژاد که مدعی شده مسئولان کشور خودشان واکسن زده اند و به فکر مردم نیستند، تداوم انتقادات از شورای نگهبان، اظهارات عباس آخوندی که گفته ظرف سه سال ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج شده، متلاشی شدن قطعه جداشده موشک چینی در دریای عرب و برطرف شدن خطر سقوط آن روی خشکی و … از دیگر موضوعات مهم مباحث مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات