تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 23:26
کد خبر : 9102

فهرست‌های جدید نجومی‌بگیران و آخرین اخبار از برجام و طالبان

فهرست‌های جدید نجومی‌بگیران و آخرین اخبار از برجام و طالبان

*پس از حضور و سخنرانی مایک پمپئو در گردهمایی مجاهدین خلق تحت عنوان درخواست برای محاکمه رئیسی، نخست وزیر اسلوونی نیز در برنامه آنلاین شورای ملی مقاومت حاضر شد. در واکنش به حضور این مقام رسمی اسلوونی در تجمع منافقین، وزارت امور خارجه سفیر این کشور را احضار کرد.   *در روزی که اعلام شد

*پس از حضور و سخنرانی مایک پمپئو در گردهمایی مجاهدین خلق تحت عنوان درخواست برای محاکمه رئیسی، نخست وزیر اسلوونی نیز در برنامه آنلاین شورای ملی مقاومت حاضر شد. در واکنش به حضور این مقام رسمی اسلوونی در تجمع منافقین، وزارت امور خارجه سفیر این کشور را احضار کرد.

 

*در روزی که اعلام شد ایران از صادرکننده به واردکننده برق از سه همسایه شمالی تبدیل شد، مدیرعامل توانیر در تلویزیون از کاهش ۴۰۰ مگاواتی برق با توصیه یک مجری خبر داد. سپس صداوسیما اعلام کرد با درخواست مدیرعامل توانیر از مردم روی آنتن زنده، مردم ۹۰۰ مگاوات برق کمتر مصرف کردند.

 

 

*احمد توکلی موسس دیده‌بان شفافیت و عدالت فهرستی از حقوق نجومی برخی ار مشاورین و دستیاران مدیریت شرکت دولتی «شستا» و دستمزد ۲۰میلیون تومانی برای تهیه پاورپوینت را منتشر کرد. همچنین لیست دیگری از ریخت و پاش‌های شهرداری تهران افشا شد از جمله هزینه ۱.۶ میلیاردی برای طراحی لوگوی «تهران ۱۴۰۰».

 

*سقوط اتوبوس حامل مهاجران افغان، پاکستانی و بنگلادشی به مقصد ترکیه در نزدیکی مرز این کشور با ایران، ۱۲ کشته و ۲۶ زخمی بر جای گذاشت. همچنین تصادف اتوبوس و کامیونت در نظرآباد استان البرز ۳۸ مصدوم داشت.

 

*طرحی در مجلس با عنوان «محکومیت مذاکره کنندگان با آمریکا» اعلام وصول شده که دربردارنده مجازات حبس ۵ تا ۱۰ سال است. همچنین یک نماینده مجلس خواستار ابطال مصوبه دولت برای افزایش حقوق کارمندان شده است.

 

*طرح جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت.

 

*از سال ۱۴۰۱ سنجش و پذیرش داوطلبان در آموزش کارشناسی ارشد تنها از میان دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط خواهد بود.

 

*معاون وزیر بهداشت گفته فقط ۳۵ درصد مردم ماسک می‌زنند و امیدواریم چند ماه دیگر به ایمنی ۷۰درصدی برسیم.

 

*بنابر اعلام نماینده روسیه در مذاکرات وین، ۹۰درصد فرایند احیای برجام انجام شده اما بخش تعهدات آمریکا باقی مانده است.

 

*با وجود تعدیل در مواضع امروز کیهان درباره طالبان، مجتبی ذوالنوری نماینده مجلس گفته طالبان القاعده و داعش نیست بلکه بخشی از حقیقت افغانستان است.

 

*در آخرین اخبار طالبان موفق به تصرف مرز افغانستان با چین شد. طالبان همچنین حکم بیعت نکردن با «امیرالمومنین» را خروج از دین اعلام کرد.

 

*رسانه‌ها از بازداشت صاحب پارچه فروشی و پلمپ آن در مهاباد به دلیل حضور چند زن بی‌حجاب در مراسم افتتاحیه این فروشگاه خبر دادند.

 

*به گزارش ایران مامن، جاری شدن دوباره زاینده رود، ادامه آتش سوزی جنگل‌ها در گچساران، نتیجه نظرسنجی وزارت ارشاد مبنی بر ضعیف و عصبی‌تر شدن ۵۰درصد مردم، گزارش دیده‌بان حقوق بشر از شکنجه در زندان‌های سعودی، حکم حبس ابد برای ۱۰تن از رهبران اخوان المسلمین مصر، پیروزی آرژانتین بر برزیل در فینال کوپاآمریکا از دیگر اخبار شبانه‌روز گذشته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات